Liczba postów: 5 603
Liczba wątków: 98
Dołączył: 01.11.2010
Reputacja:
27
DamianT, dla łódzkiej szlachty najlepszym rozwiązaniem by było skierowanie wszystkich ED250 na trasę Łódź - Warszawa, najlepiej bez postoju na stacjach pośrednich, oczywiście w taryfie TLK. Są to pojemne, najmniej awaryjne EZT na polskiej sieci kolejowej, mogą jeździć w podwójnym zestawieniu, a brak postoi na stacjach pośrednich niweluje problem niemieszczenia się w peronach ;-D
Liczba postów: 361
Liczba wątków: 7
Dołączył: 21.11.2011
Reputacja:
1
DamianT napisał(a):Urbi napisał(a):Czemu nie?
Już widzę te krzyki o ciągłe awarie
I dlatego lepiej wysłać ED74?
Adams napisał(a):DamianT, dla łódzkiej szlachty najlepszym rozwiązaniem by było skierowanie wszystkich ED250 na trasę Łódź - Warszawa, najlepiej bez postoju na stacjach pośrednich, oczywiście w taryfie TLK. Są to pojemne, najmniej awaryjne EZT na polskiej sieci kolejowej, mogą jeździć w podwójnym zestawieniu, a brak postoi na stacjach pośrednich niweluje problem niemieszczenia się w peronach ;-D
Ofertę połączeń bez postojowych trzeba jak najbardziej rozwijać ale powoli, najpierw zacząć od tranzytowych Dartów.
Liczba postów: 5 941
Liczba wątków: 146
Dołączył: 20.08.2010
Reputacja:
5
Urbi napisał(a):I dlatego lepiej wysłać ED74?
Oj tam, nie wiem co byłoby lepsze. Nie mieszkam w Łodzi, nie jeżdżę stamtąd do Warszawy. Po prostu wspomniałem o fakcie pożądania EZT, który nie ma w zasadzie dnia, żeby w jakiś sposób się nie popsuł. Czasem delikatnie i po kilkunastu minutach jedzie dalej, a czasem tak, że pada całkowicie.
Liczba postów: 361
Liczba wątków: 7
Dołączył: 21.11.2011
Reputacja:
1
Współczynnik awaryjności Dartów i tak wydaje się mniejszy, niż ED74...
Liczba postów: 5 941
Liczba wątków: 146
Dołączył: 20.08.2010
Reputacja:
5
Wierzę na słowo. W dodatku jednak wydaje się być lepszy komfort jazdy. Ani jednym z obu pojazdów jeszcze nie miałem okazji jechać.
Liczba postów: 499
Liczba wątków: 4
Dołączył: 25.12.2012
Reputacja:
0
Urbi napisał(a):Współczynnik awaryjności Dartów i tak wydaje się mniejszy, niż ED74...
O tym się przekonamy jak skończy się gwarancja producenta. Nie ma dnia aby któryś pociąg nie był opóźniony przez "reset jednostki" "awaria drzwi" itp.
Liczba postów: 4 536
Liczba wątków: 165
Dołączył: 01.02.2011
Reputacja:
4
Adams napisał(a):DamianT, dla łódzkiej szlachty (...) Dalej nie czytam. :->
Jaro
Liczba postów: 5 603
Liczba wątków: 98
Dołączył: 01.11.2010
Reputacja:
27
ET40, przepraszam za ostry i być może kontrowersyjny ton wypowiedzi, ale czasem nie potrafię inaczej wyrazić swoich opinii, jak jakiś region ma na prawdę dobrą siatkę połączeń i narzeka. Ja przez rok dzień w dzień dojeżdżałem do pracy 2 godziny w jedną stronę zwykłym kiblem (czasem trafiał się plastik) i tak nie narzekałem jak robi to Urbi.
Z resztą narzekanie rodem z Łodzi zaczyna się udzielać też innym regionom. Na sąsiednim forum pewna użytkowniczka z Lublińca lobbuje za zabraniem jedynego połączenia dalekobieżnego Wieluniowi, tylko dlatego że Lubliniec nie ma bezpośredniego połączenia z Kołobrzegiem. Czy to nie jest chore?
Mimo wszystko, jeśli ktoś tu się poczuł urażony moimi wypowiedziami, to raz jeszcze przepraszam.
Liczba postów: 4 536
Liczba wątków: 165
Dołączył: 01.02.2011
Reputacja:
4
Żartowałem, przeczytałem wszystko :-P. Ale pamiętaj, że rozmawiamy o połączeniach między pierwszym i trzecim pod względem liczby mieszkańców miastem w kraju i to, że na tej linii sytuacja dotycząca liczby połączeń, szybkości, cen i częstotliwości jest poprawna względem całego kraju nie oznacza, że jest to sytuacja patologiczna, wręcz przeciwnie. Obsługa tej trasy musi pozostać co najmniej tak samo dobra, nawet po to, żeby zamknąć dzióbki tym, którzy uważają, że nic się nigdzie nie opłaca i lepiej puścić milijony busów i żeby decydenci mieli do czego równać ustalając obsługę innych ważnych tras.
Jaro
Liczba postów: 142
Liczba wątków: 19
Dołączył: 02.09.2011
Reputacja:
0
Adams napisał(a):ET40, przepraszam za ostry i być może kontrowersyjny ton wypowiedzi, ale czasem nie potrafię inaczej wyrazić swoich opinii, jak jakiś region ma na prawdę dobrą siatkę połączeń i narzeka. Ja przez rok dzień w dzień dojeżdżałem do pracy 2 godziny w jedną stronę zwykłym kiblem (czasem trafiał się plastik) i tak nie narzekałem jak robi to Urbi.
Jakbyś miał podobnie jak ja przez 26 miesięcy wracać z pracy z Warszawy do Łodzi ED74 to byś zmienił zdanie. Na pewno wolę jechać skajowym, głośnym EN57 niż niewygodnym, niedopracowanym, awaryjnym, cichym ED74
Liczba postów: 4 536
Liczba wątków: 165
Dołączył: 01.02.2011
Reputacja:
4
Ja bym to ujął inaczej: wolę jechać głośnym i archaicznym EN57 ze skajem, niż czekać na ED74. ;-)
Jaro
Liczba postów: 5 603
Liczba wątków: 98
Dołączył: 01.11.2010
Reputacja:
27
Co do ED74 skwituję krótko, wystarczy przy okazji naprawy rewizyjnej wymienić w tych jednostkach siedzenia na takie jak są np. w Dartach i już się będą one nadawały do obsługi niemal każdej trasy. AMEN ;-D
Liczba postów: 1 558
Liczba wątków: 65
Dołączył: 15.11.2014
Reputacja:
0
Adams, Tak się przyglądam tej rozmowie i wnioskuję z Twojej wypowiedzi że to przez fotele psują się ED74 :-). I teraz mnie tylko zastanawia czy w fotelach ukryli elektronikę czy silniki trakcyjne :-D.
Pozdrawiam
sm31-131
Pełnia mojej miłości? SM31-007 o imieniu Tosia z komputerem w środku :-)
Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
Czy możemy wrócić do sedna tematu? Straszny bałagan tu jest.
Liczba postów: 5 603
Liczba wątków: 98
Dołączył: 01.11.2010
Reputacja:
27
sm31-131, a czy tylko ED74 się psują? Mało pociągów zostało odwołanych z powodu awarii fabrycznie nowych Dartów? Od pewnego czasu trochę z ciekawości, trochę hobbystycznie śledzę sobie IC Wit Stwosz, który jeździ na ED74 i niemal codziennie jeździ planowo, a jak łapie opóźnienie to minimalne 10-15 minut, co raczej nie jest spowodowane awarią.
|