Liczba postów: 340
Liczba wątków: 60
Dołączył: 18.11.2014
Reputacja:
4
Witam
Mam pytanie:
1.Czy ktoś się orientuję jak wygląda procedura włączania lokomotyw ES64U4 i ED250?
Lokomotywa EP07 fajna, EZT ED250 szybki, lokomotywa EU44 ciekawa, ale lokomotywa EP09 najlepsza.
Liczba postów: 340
Liczba wątków: 60
Dołączył: 18.11.2014
Reputacja:
4
Na pierwsze pytanie znalazłem już odpowiedź gdzie indziej, ale mam pytanie do osób, które jeździły ES64U4 "Husarz". Wyczytałem, że "Husarz" ma 3 nastawniki jazdy. O co chodzi w tych trzech nastawnikach? I do czego służą wszystkie trzy?
Lokomotywa EP07 fajna, EZT ED250 szybki, lokomotywa EU44 ciekawa, ale lokomotywa EP09 najlepsza.
Liczba postów: 965
Liczba wątków: 22
Dołączył: 19.04.2012
Reputacja:
0
zapewne chodzi Ci o zadajnik siły pociągowej który jest umieszczony z lewej i prawej strony kabiny tuż przy oknie/drzwiach które pozwalają maszyniście prowadzić lokomotywę nie sierdząc na stanowisku maszynisty podczas manewrów. i trzeci masz na stanowisku maszynisty.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.kolejgniezno.cba.pl">www.kolejgniezno.cba.pl</a><!-- w -->
Liczba postów: 340
Liczba wątków: 60
Dołączył: 18.11.2014
Reputacja:
4
Dobrze, ale do czego służy ten pierwszy od lewej nastawnik?
Lokomotywa EP07 fajna, EZT ED250 szybki, lokomotywa EU44 ciekawa, ale lokomotywa EP09 najlepsza.
Liczba postów: 965
Liczba wątków: 22
Dołączył: 19.04.2012
Reputacja:
0
Chodzi Ci ogólnie na pulpicie? czy z boku? Na pulpicie masz zadajnik prędkości (tempomat) zadajnik siły pociągowej a po prawej kran hamulca maszynisty
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.kolejgniezno.cba.pl">www.kolejgniezno.cba.pl</a><!-- w -->
Liczba postów: 340
Liczba wątków: 60
Dołączył: 18.11.2014
Reputacja:
4
Chodzi mi o tempomat. Na jakiej zasadzie działa?
Lokomotywa EP07 fajna, EZT ED250 szybki, lokomotywa EU44 ciekawa, ale lokomotywa EP09 najlepsza.
Liczba postów: 965
Liczba wątków: 22
Dołączył: 19.04.2012
Reputacja:
0
Nastawiasz żądaną prędkość np 80km/h, lok sam przyspiesza do tej prędkości i ją utrzymuje, nawet sam hamuje w razie co
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.kolejgniezno.cba.pl">www.kolejgniezno.cba.pl</a><!-- w -->
Liczba postów: 340
Liczba wątków: 60
Dołączył: 18.11.2014
Reputacja:
4
Ok. A ten drugi nastawnik to zwykły zadajnik?
I tak przy okazji mógłbyś bardziej opisać ten nastawnik do jazdy manewrowej?
Widziałem go, ale nie jestem w stanie zrozumieć zasady jego działania.
Lokomotywa EP07 fajna, EZT ED250 szybki, lokomotywa EU44 ciekawa, ale lokomotywa EP09 najlepsza.
Liczba postów: 965
Liczba wątków: 22
Dołączył: 19.04.2012
Reputacja:
0
Działa normalnie jak tan na pulpicie, tyle ze jest umieszczony z boku, mechanik patrząc przez okno w tył, w zasięgu ręki ma nastawnik którym może zadawać moc lokomotywie.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.kolejgniezno.cba.pl">www.kolejgniezno.cba.pl</a><!-- w -->