mixer napisał(a):Proszę cię!
Jaka różnica jest dla PLKi czy to jedzie euro czy EP skoro seria praktycznie jest ta sama 07. Waga praktycznie ta sama, nacisk taki sam.
Jak to jaka różnica? Bardzo poważna biurokratyczna.
mixer napisał(a):Może tu po prostu PLKa chce zarabiać na zmianie parametrów i wygenerowanie nowego RJ.
PLK nie zarabia z tytułu zmiany parametrów już raz opracowanego rozkładu.
Zmianę parametrów przeprowadza automat i tylko w przypadku jakiegoś konfliktu "zrzuca się "do konstruktora.
mixer napisał(a):Nigdy z tym problemu nie było dopiero od kilku miesięcy komuś odbiło.
Bo to przecież zagrożenie bezpieczeństwa ruchu kolejowego !
Szkoda tylko, że nie szuka się realnych zagrożeń.
Cytat:Normalna rzecz, przy czym w ruchu towarowym pociąg stoi, dopóki się lokomotywa nie zmieni.
Nie prawda da się to zrobić tylko PLK b. to utrudnia więc zasada ta jest rzadko stosowana w ruchu tow.
Wykresy w systemach PLKi dalekie są od rzeczywistości.
Czasem jak daję mocniejszą lokomotywę w zmianie parametrów to też się nie przelicza.
PLK wielu rzeczy nie rozumie - to jest problem mentalny.
Wystarczyłoby zrobić grupowanie typów o podobnych parametrach i wszystko byłoby prostsze.
Tak samo jak pociąg jedzie na kilku rozkładach (odcinkami) to PLK nie rozumie (mimo poprawnych zapisów w planowaniu), że pociąg na stacji zmiany numeru (przejścia z rozkładu na rozkład) nie kończy biegu tylko tak naprawdę może jechać bez zatrzymania.