Liczba postów: 1 558
Liczba wątków: 65
Dołączył: 15.11.2014
Reputacja:
0
Taaa, i zamiast 2,5 godziny pojadą przez Gniezno 3,5 o ile nie dłużej bo przecież trasa na Gniezno jest już zawalona, więc albo pośpiechy będą miały plecy, albo co bardziej prawdopodobne KW i PR. Swoją drogą na całym odcinku będzie ruch jednym torem a tu zamknięcie całkowite. Co oni chcą tam robić że muszą zamknąć wszystko?
Pozdrawiam
sm31-131
Pełnia mojej miłości? SM31-007 o imieniu Tosia z komputerem w środku :-)
Liczba postów: 2 088
Liczba wątków: 37
Dołączył: 17.08.2013
Reputacja:
1
Obawiam się, że w 3,5 godziny pociąg może się nie wyrobić. Gniezno - Września jest chyba w dużo gorszym stanie niż Poznań - Gniezno.
A robią to z wygody. Wszystkim łatwiej jest zamknąć cały odcinek niż tylko jeden tor. A pasażerowie? A komu oni są w ogóle potrzebni? :-P
Liczba postów: 558
Liczba wątków: 15
Dołączył: 09.12.2014
Reputacja:
4
Takie zamknięcie ma sens TYLKO W JEDNYM PRZYPADKU - jeżeli po takiej modernizacji na 100% wprowadziliby szlakową 200-250 km/h na co najmniej powiedzmy 150 km linii, i przystosowali sieć trakcyjną do przyszłego przełączenia na 25kV (izolatory itd.). W innym wypadku będzie to oznaczało, że obecny rząd ma za mało do roboty i nudząc się wymyśla takie bzdury. Ta linia jest jedną z najlepszych linii w Polsce, a oni chcą jeszcze tam grzebać. Jak nie macie co robić w tym swoim PiSie to się weźcie za przynajmniej projekty rewitalizacji linii lokalnych i porządną ofertę dla rodzin jak już wprowadziliście to 500+, bo wstyd że tyle miejscowości jest odciętych od świata.
Liczba postów: 569
Liczba wątków: 45
Dołączył: 21.05.2016
Reputacja:
5
Obawiam się, że jeśli wprowadzono by tam prędkość 200-250km/h i wprowadzono Pendolino to w pień wycięto by wszystkie TLK i IC, a co za tym idzie - kolejny odpływ pasażerów.
Liczba postów: 715
Liczba wątków: 13
Dołączył: 03.07.2012
Reputacja:
0
Co do odcinka Gniezno-Września ; Wawel jadący tam objazdem ma rozkładową 60-80km/h (nie uwzględniając zwolnień).
Liczba postów: 558
Liczba wątków: 15
Dołączył: 09.12.2014
Reputacja:
4
200-250 km/h na części trasy oznaczałoby czas na Poznań - Warszawa poniżej dwóch godzin! Przecież podobny czas zajmuje dojazd np. z Radomia do Warszawy... Biorąc pod uwagę ile osób jeździ tą linią w celach służbowych, często kilka dni pod rząd, przydatna byłaby oferta w rodzaju biletu tygodniowego czy 10-dniowego, lub rozszerzenie istniejącej oferty Biletu Abonamentowego na pociągi EIC i EIP, na początek na części tras. W "szczelinach" pomiędzy szybkimi pociągami, oczywiście uwzględniając kwestie związane z zasilaniem mogły by jeździć wolne pociągi 160 km/h, z postojami w Poznaniu Garbary, Swarzędzu, Wrześni, Koninie, Słupcy, Kłodawie, Kutnie, Łowiczu, Sochaczewie, Ożarowie Mazowieckim, Warszawie Włochy itd... Szczególnie że tabor na 200 km/h już jest (Husarze z wagonami Z).
Liczba postów: 558
Liczba wątków: 15
Dołączył: 09.12.2014
Reputacja:
4
Prędkość konstrukcyjna nie zależy od napięcia, od napięcia może, ale nie musi (zależy od konstrukcji przekształtników i parametrów silników) zależeć moc, czyli może być tak że 200 km/h osiągnie np. tylko ciągnąć 4 wagony, nie więcej.
Liczba postów: 90
Liczba wątków: 4
Dołączył: 14.02.2016
Reputacja:
0
Panowie !. Bo właśnie z pracy wróciłem i nie chce mi się szukać. Czy ktoś może bardziej doprecyzować ten objazd IC Wawel ?. Bo chyba oficjalne rozkłady tego nie uwzględniają. Do kiedy ?, jak zaliczyć Września -Gniezno lub odwrotnie ?, czy skład jedzie Gniezno - Września - Poznań / zmiana czoła / i znowu do Wrześni i dalej Konin, Kutno ? Będę wdzięczny za każdą bardziej szczegółową informację
Liczba postów: 715
Liczba wątków: 13
Dołączył: 03.07.2012
Reputacja:
0
Goldenpass, oficjalne rozkłady tego nie uwzględniają (tyle co się ogarnąć że inne godziny przyjazdu do Poznania i Wrześni), uwzględniają tylko służbowe.
Skład jedzie Gniezno - Września - Poznań (zmiana czoła)- Września - Konin. Wydaje mi się, że objazdy są do 3 września.
Liczba postów: 558
Liczba wątków: 15
Dołączył: 09.12.2014
Reputacja:
4
Przecież wrzuciłem SRJP kilka postów wyżej...