Liczba postów: 90
Liczba wątków: 4
Dołączył: 14.02.2016
Reputacja:
0
Tak,tak. Wszystko prawie jasne. Szy_mat , ten rozkład dostrzegłem chwilę po wysłaniu posta. Jedna rzecz tylko mnie zastanawia. Jeżeli jak pisze KlimaT objazd ma trwać do początku września to de facto reaktywowano ruch pasażerski na części linii 281 ??. Czas przejazdu na stronie intercity.pl to 53 minuty do Poznania. Prawie tyle samo jedzie tlk Pomerania. Też jakiś objazd ?. Jutro wybieram się na wawela na 6.53 do Gniezna. No to się przyjadę ?
Liczba postów: 558
Liczba wątków: 15
Dołączył: 09.12.2014
Reputacja:
4
Pomerania (5604) też objazdem, więc można zaliczyć tą linię na wagonach, poza tymi dwoma nic już raczej nie ma.
Liczba postów: 965
Liczba wątków: 22
Dołączył: 19.04.2012
Reputacja:
0
Nie ma przebiegu dla Wawela i Pomerani z Pobiedzisk. Wawel jedzie w obie str linią 281.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.kolejgniezno.cba.pl">www.kolejgniezno.cba.pl</a><!-- w -->
Liczba postów: 558
Liczba wątków: 15
Dołączył: 09.12.2014
Reputacja:
4
Pomerania też w obie strony, tylko pytanie dlaczego - za mała przepustowość linii ze względu na modernizację przystanków między Poznaniem a Gnieznem?
Liczba postów: 558
Liczba wątków: 15
Dołączył: 09.12.2014
Reputacja:
4
Wydaje mi się że Pomerania ma planowy pt na Poznań Wschód, jutro sprawdzę.
[ Dodano: 2016-08-09, 11:32 ]
Jednak nie, Pomerania powinna przelecieć PW o 13:46. Ten pociąg jest w ogóle trasowany jako EIE, czyli w nomenklaturze PLKi jako ekspres, ma on więc priorytet również nad pospiesznymi. A jeżeli chodzi o planowe pociągi osobowe, każdy przewoźnik może śmigać jak chce, tylko UMWW nie chce dać dotacji na tą linię, a to raczej typowa lokalka, więc na zasadzie komercyjnej się nie utrzyma. Ten odcinek jest w ogóle częścią magistrali która skosem przecina pół kraju i łączy najkrótszą drogą wiele węzłów, tylko że większa jej część jest niezelektryfikowana, i w słabym stanie, więc nic tam nie jeździ.
Liczba postów: 2 088
Liczba wątków: 37
Dołączył: 17.08.2013
Reputacja:
1
Jezeli mierzacych, liczyc jako pasazerow, to tak. :-)
Liczba postów: 558
Liczba wątków: 15
Dołączył: 09.12.2014
Reputacja:
4
Zgadza się, polski asynchroniczny tabor pojechał wystarczająco szybko, aby uzyskać homologację na 200 (np. Impuls pojechał prawie 230, to wystarczający zapas), jak będzie więcej linii powyżej 160 może któryś z przewoźników wystąpi o taką homologację dla Impulsa czy Darta.
Liczba postów: 558
Liczba wątków: 15
Dołączył: 09.12.2014
Reputacja:
4
Przed Inowrocławiem, na podg Dziarnowo odbiją na węglówkę i na podg Zamków wrócą na E20 w stronę Kutna.
Liczba postów: 90
Liczba wątków: 4
Dołączył: 14.02.2016
Reputacja:
0
No nie ten wątek jednak.....250,230,200 km/h !!!. Sieć kolejowa kraju to jakieś 20000 km. Czy ktoś wie może ile km jest przystosowanych do tych prędkości? Albo lepiej.Jakie odcinki i jakiej długości? . PICowi to wystarczy to co ma. Tylko zadbać trzeba i głowy do logistyki. Ale tam ja się nie znam. Zamknięcie e20 to po prostu przestępstwo. I żadne remonty/ objazdy tego nie tłumaczą. To będzie paraliż komunikacyjny dla Wielkopolski. Już teraz należy myśleć o zakupie autek malolitrazowych. I jazda asfaltem w korkach.........