Liczba postów: 558
Liczba wątków: 15
Dołączył: 09.12.2014
Reputacja:
4
Gniezno może się cieszyć z połączeń do W-wy w prostszy sposób - jakąś TLKę relacji Poznań - Warszawa można przetrasować przez Poznań - Gniezno - Września - Konin, dokładnie tak jak jeden pociąg jedzie przez Kutno - Łowicz - Skierniewice - Grodzisk Mazowiecki - Warszawa. Przydałby się postój gdzieś między Gnieznem a Wrześnią. Można też ten nocny przetrasować w taki sposób zamiast ciągnąć go siódemką.
Liczba postów: 2 088
Liczba wątków: 37
Dołączył: 17.08.2013
Reputacja:
1
Nie puszcza nic przez Gniezno bez remontu. A przejazd przez Skierniewice zajmuje prawie tyle samo co przez Sochaczew. Sytuacje sa nieporownywalne.
Liczba postów: 558
Liczba wątków: 15
Dołączył: 09.12.2014
Reputacja:
4
Nie zajmuje prawie tyle samo, zajmuje 20 minut dłużej. Podobnie wyszłoby z jazdą do Wrześni przez Gniezno, może 30 minut dłużej. A remont na razie nie jest tam potrzebny, linia jest w akceptowalnym stanie na co zresztą dowody dałem ja i kolega Goldenpass.
Liczba postów: 2 088
Liczba wątków: 37
Dołączył: 17.08.2013
Reputacja:
1
Pomijasz tylko drobny fakt, że w takim układzie to Pobiedziska też chciałyby przystanek w taki pociągu. Nic nie puszczą tamtędy do czasu remontu.
Liczba postów: 558
Liczba wątków: 15
Dołączył: 09.12.2014
Reputacja:
4
I powinny mieć. Jeżeli pociąg jest wytrasowany tak, że wjeżdża na magistralę później niż może, to na odcisku wydłużonym powinien mieć dużo postojów.
Liczba postów: 965
Liczba wątków: 22
Dołączył: 19.04.2012
Reputacja:
0
Za to taka Września zostaje bez żadnego pociągu. Pobiedziska można zakwalifikowac do miasta, Między Gnieznem a Wrześnią mamy jedynie Czerniejewo. Znaczy tak sie stacja nazywa bo do miasteczka Czerniejewo z stacji jest dobre 10km. Wiec postój szybkiego byłby niepotrzebny.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.kolejgniezno.cba.pl">www.kolejgniezno.cba.pl</a><!-- w -->
Liczba postów: 965
Liczba wątków: 22
Dołączył: 19.04.2012
Reputacja:
0
Goldenpass, 5km? Samochodem jest co jechać, wydawało mi się ze jest dalej. Generalnie Odcinek Gniezno - Września jest spoko, problemy są dalej w kierunku Jarocina, tam chyba jest ta 30stk do Orzechowa chyba. Ogromnym plusem ze chcąc jechać z Gniezna do Poznania przez Wrześnie, Podstolice, we Wrześni nie ma koniecznosci zmiany kierunku jazdy.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.kolejgniezno.cba.pl">www.kolejgniezno.cba.pl</a><!-- w -->
Liczba postów: 2 088
Liczba wątków: 37
Dołączył: 17.08.2013
Reputacja:
1
Niektórzy maja opracowane przez KW, a niektórzy PICem. Ale generalnie w takich miastach jak Gniezno tęskni się za czasami, że można było kupić jeden miesięczny na pospieszne i osobowe.
Natomiast "tambylec" mi mówił, że ze Szczytnik do Czeniejewa jest 6 km. Ale postój handlowy tam to już byłaby kompletna perwersja.
Zresztą nie wiem, o co spór. przecież EIC, to nie wiadomo czy w ogóle w Gnieźnie będą stawać w jakimkolwiek wariancie. Z punktu widzenia handlowego to sensu nie ma wielkiego. Do W-wy byłoby z 2 klientów na kurs max. Co innego TLK i ICki.
Liczba postów: 90
Liczba wątków: 4
Dołączył: 14.02.2016
Reputacja:
0
masovian.. jaki jest związek między meritum wątku a tą tęsknotą gnieźnian za biletami miesięcznym i ?.Bo nie kumam. Mam bilet miesięczny KW i jestem naprawdę zadowolony.
Kierunek nie warszawski ale EIC zatrzymuje się jednak w Gnieźnie. Tam i nazad ??.
Liczba postów: 558
Liczba wątków: 15
Dołączył: 09.12.2014
Reputacja:
4
Dla EIC "w sam raz" jest jeden postój między Warszawą Zachodnią a Poznaniem Głównym, a z racji tego że w Kutnie trzeba iść na bok z prędkością 40 km/h większość EIC zatrzymuje się właśnie tam.
Liczba postów: 90
Liczba wątków: 4
Dołączył: 14.02.2016
Reputacja:
0
szy_mat; tu się trochę nie zgodzę. Prędkość "w bok 40 km/h" raczej w małym stopniu jest przyczyną zatrzymywania EIC w Kutnie. Zwróćcie uwagę, że Konin / nie ważne że byłe miasto wojewódzkie / jest tylko stacją przelotową. Natomiast małe / jakby nie liczyć / Kutno generuje ruch z pięciu kierunków. Konkretnie dzisiaj / tj 15.08.2016 - święto / w Kutnie staje około 50 par pociągów. W Koninie 23 pary. Różnica 100 procent - ok zakładam, że o dwie , trzy pary się pomyliłem. A poza tym Konin jest opanowany przez KW i PR. W życiu nie zapłacę 78 pln / na teraz bez promocji / za drugą klasę EIC czy też 29 pln za TLK czy IC / chociaż tutaj różnicy cenowej vs KW wielkiej nie ma / jak można zapłacić 19,80 za KW. No chyba, że akurat dla kogoś różnica w czasie przejazdu 30/40 minut odgrywa nadrzędną rolę.
Liczba postów: 2 088
Liczba wątków: 37
Dołączył: 17.08.2013
Reputacja:
1
Głównym powodem zatrzymywania się EIC w Kutnie, jest kult węzłów kolejowych. Oczywiście można do tego dorobić ideologię, że wsiadają tam ludzie z Łodzi i Płocka, ale prawda jest taka, że na ten typ pociągów to śladowe ilości. W Koninie jest znacznie większy potencjał do tego.