Liczba postów: 2 017
Liczba wątków: 166
Dołączył: 12.08.2010
Reputacja:
0
Prawda jest taka, że przydałyby się dwie takie pary. Jest to na pewno krok naprzód względem jeszcze niedawnej sytuacji, natomiast wciąż jeśli chodzi o pociągi pasażerskie pomiędzy Polską a Ukrainą jest wiele do zrobienia
Liczba postów: 558
Liczba wątków: 15
Dołączył: 09.12.2014
Reputacja:
4
I wydłużenie EIP do Przemyśla na skomunikowanie z tym ukraińskim ICkiem. Czas Lwów - Warszawa w takim układzie byłby nie do pobicia. Teoretycznie wystarczy jakieś 5 minut na przesiadkę, zgodnie ze schematem stacji skład szerokotorowy może zakończyć bieg na torze 103 (który co ciekawe nie jest splotem a zwykłym szerokim torem) przy peronie 3, zaś normalnotorowy dziobak może zaczynać bieg na torze 4 przy tym samym peronie - przesiadka wymagająca przejścia najwyżej trzech metrów.
Liczba postów: 2 017
Liczba wątków: 166
Dołączył: 12.08.2010
Reputacja:
0
Zapomniałeś o odprawie celno - paszportowej, która uniemożliwia 5 minut na przesiadkę
Liczba postów: 2 017
Liczba wątków: 166
Dołączył: 12.08.2010
Reputacja:
0
O niczym nie zapomniałem, rozkład swoje a rzeczywistość swoje. Temat szybkich odpraw przerabialiśmy już w pociągach jadących do Chyrowa
Liczba postów: 135
Liczba wątków: 1
Dołączył: 18.08.2016
Reputacja:
0
Jak w pociągu to nie wróże powodzenia dla pociągu. Jedynym sensownym rozwiązaniem jest kontrola celno-paszportowa w Przemyślu. Tylko wtedy 1 godz. na przesiadkę może być mało
greenman1435
Liczba postów: 283
Liczba wątków: 23
Dołączył: 13.01.2013
Reputacja:
0
Wg UTK nie trzeba dopuszczenia, więc bez problemu ma jeździć. Znajomy Ukrainiec na innym forum napisał, że będzie w weekend testowy przejazd na linii Lwów - Przemyśl - Lwów. Oby!
Co do odpraw, to ciężko powiedzieć, jak to będzie. Rzeczywiście, najsensowniejsza byłaby odprawa w terminalu do tego zbudowanym na stacji Przemyśl Główny, ale wygląda na to, że będą parli na odprawy w pociągu. Możę odprawa wyjazdowa może być w pociągu a na przyjazd do RP odprawa w budynku?
Liczba postów: 558
Liczba wątków: 15
Dołączył: 09.12.2014
Reputacja:
4
Jakie widzicie zalety odprawy w budynku?
Liczba postów: 558
Liczba wątków: 15
Dołączył: 09.12.2014
Reputacja:
4
W tym wypadku szlag trafia całą koncepcję - aby to miało sens odprawa musi być w pociągu, i szybkie skomunikowanie w Przemyślu.
Liczba postów: 48
Liczba wątków: 1
Dołączył: 26.08.2014
Reputacja:
1
No wlasnie nie musi byc "demolki" jesli bedzie kontrola w terminalu. Jak ktos sobie cos schowa pod siedzeniem to albo to wyjmie i pojdzie na kontrole albo to cos wroci z powrotem na Ukraine.
Marzenia o 5 minutowych przesiadkach itp mozna sobie miedzy bajki wlozyc. Nie da sie szybko przekroczyc granicy PL/UA i taka jest (i w przewidywalnej przyszlosci bedzie) rzeczywistosc.