Liczba postów: 340
Liczba wątków: 60
Dołączył: 18.11.2014
Reputacja:
4
Lokomotywa EP07 fajna, EZT ED250 szybki, lokomotywa EU44 ciekawa, ale lokomotywa EP09 najlepsza.
Liczba postów: 5 941
Liczba wątków: 146
Dołączył: 20.08.2010
Reputacja:
5
Ciekawi mnie co z nią będzie dalej.
Liczba postów: 6 881
Liczba wątków: 156
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
26
Cytat:Po takim zdarzeniu pewnie cała pneumatyka się rozszczelniła, w związku z czym brak możliwości odhamowania...
Zawsze jest opcja wyluzować lokomotywę "z ręki", a w ostateczności zdemontować cylinder...
Cytat:Ciekawe jak to wygląda w świetle przepisów... Czy jazda 20 km/h obowiązywała przez całe posterunki, czy jak, i co w przypadku gdy na szlaku znajduje się "kluczowy" rozjazd na bocznicę nieosłonięty semaforem, zdarzają się na sieci takie przypadki. W momencie dostrzeżenia rozjazdu może być za późno na ograniczenie prędkości.
Takie ostrzeżenie obowiązuje na rozjazdach, podobnie przewozi się wagony do naprawy, na pociąg wydaje się ostrzeżenie o ograniczeniu prędkości i tyle. Maszynista zna (powinien znać) szlak i stąd wie, gdzie znajduje się rozjazd nieosłonięty semaforem.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL