Liczba postów: 756
Liczba wątków: 4
Dołączył: 28.06.2010
Reputacja:
0
Generator i zespół dwumaszynowy jest chyba stary tak zrozumiałem.
- nowe filtry oleju
- nowy papierowy filtr powietrza
- mikroprocesorowy system sterowania przekłądnią elektryczną
- modernizacja elektryki pod nowy agregat prądotwórczy
- nowe elastyczne sprzęgła napędów agregatów pomocniczych
Modernizacja ma na celu zmniejszyć zużycie paliwa i oleju oraz zwiększyć przebiegi miedzy naprawcze przy jak najmniejszej ingerencji w konstrukcje lokomotywy.
Liczba postów: 756
Liczba wątków: 4
Dołączył: 28.06.2010
Reputacja:
0
To agregat prądotwórczy na podwoziu sześcioosiowego MAZa
Liczba postów: 25
Liczba wątków: 1
Dołączył: 20.01.2011
Reputacja:
0
Masz może więcej informacji na temat tego agregatu?
Liczba postów: 37
Liczba wątków: 6
Dołączył: 17.06.2010
Reputacja:
0
Panowie, kabiny w Gagarinach nie są takie złe, tak że spokojnie można pozostawić je w spokoju, a taka idea, bardzo by się przydała na przykład u nas, bo pozwoliłoby to na dużą skalę modernizacji.
Liczba postów: 25
Liczba wątków: 1
Dołączył: 20.01.2011
Reputacja:
0
Pod M62-1 jest link, użyłem URL, ale nie zmienia się kolor tekstu. Wygląda dokładnie jak ten 2, inne reflektory i cały zgarniacz, okna w dachu, inny projektor centralny, listwa nad czołowymi szybami etc. etc. Ciekawe do jakiego numeru tak wyglądały M62.
Liczba postów: 756
Liczba wątków: 4
Dołączył: 28.06.2010
Reputacja:
0
A to co wystaje nad wentylatorem to żaluzje. Bo wszelki ruski sprzęt ma górne żaluzje jak w TEM2, tylko na eksport np w ST44 nie ma ich, pewnie stwierdzili że u nas takich zim nie ma.
Liczba postów: 25
Liczba wątków: 1
Dołączył: 20.01.2011
Reputacja:
0
TEM2 też nie wszystkie posiadały żaluzję na wiatraku.
Liczba postów: 756
Liczba wątków: 4
Dołączył: 28.06.2010
Reputacja:
0
Mówisz. To pokaż taką bez żaluzji nad wentylatorem.
Liczba postów: 25
Liczba wątków: 1
Dołączył: 20.01.2011
Reputacja:
0
A te z okrągłym dyfuzorem wentylatora też mają żaluzję na górze?