18.01.2011, 15:41
http://www.google.pl/imgres?imgurl=http ... CCYQ9QEwAQ tak jest gagara można przerobic na wszystko :-)
ST44 w Polsce i za granicą
|
18.01.2011, 15:41
http://www.google.pl/imgres?imgurl=http ... CCYQ9QEwAQ tak jest gagara można przerobic na wszystko :-)
18.01.2011, 15:44
Jakieś szczegóły tego tworu? :lol:
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
18.01.2011, 15:57
Jedynym szczegółem jest fotomontaż.
18.01.2011, 16:02
Domyśliłem się, Łukasz Turek chyba już tworzył SU07 i ST22 ;-) Ale schodzimy na OT.
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
18.01.2011, 17:44
http://www.farrail.net/bilder/Nordkorea ... 1.5-02.jpg to nie jest fotomontaż ,inne koleje też przerabiają
18.01.2011, 17:57
Zdziwiłem się, że kolej.pl wrzuciłaby na swoją galerię fotomontaż. Ponawiam pytanie - posiadacie jakieś szczegóły i genezę powstania tej konstrukcji?
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
18.01.2011, 18:19
http://parovoz.com/newgallery/pg_view.p ... RU#picture to jest oryginał ,Azerbejdżan ;-)
18.01.2011, 18:28
BR52 napisał(a):http://www.farrail.net/bilder/Nordkorea/...1.5-02.jpg to nie jest fotomontaż ,inne koleje też przerabiają To jest fotomontaż i nie ma co się kłócić. Było, było, było.
PL-PKPIC | Zapraszam - *Baza Wagonów Kolejowych*
18.01.2011, 18:33
http://parovoz.com/newgallery/pg_view.p ... RU#picture dobra bo odbiegłem od tematu, Moje zdanie jest takie że temat nie podlega dyskusji. Miałem okazję jeździć ST43 jak i ST44. Jak ST44 było ciężko ,włączasz jazę awaryjną i nic go wtedy nie zatrzyma ,chyba ze prądnica zadusi silnik. A na Rumunku wiecznie coś.Polecam galerię z której podałem linki.
19.01.2011, 00:34
Hmmm, zdjêcia tutaj nie wygl±daj± jednak na fotomonta¿ (3 od góry):
http://www.ttnut.com/north-korea-joseon ... -t683.html Jeszcze cytat st±d: http://en.wikipedia.org/wiki/M62_locomotive "At least 15 North Korean M62 locomotives were rebuilt to become electric locomotives. This is presumed to be quite easy, as the overhead voltage in North Korea is 3000 V.[7]" Jeszcze wiêcej informacji tutaj: http://www.farrail.net/pages/trip-repor ... rted%20M62
19.01.2011, 07:34
BR52 napisał(a):http://parovoz.com/newgallery/pg_view.ph...RU#picture . To jest mongolska wersja tego co robi Newag Tu http://scado.narod.ru/catalog2/r_catalog.htm też jest trochę informacji o Gagarach Wydzielam do nowego wątku. //przem710
19.01.2011, 14:21
19.01.2011, 15:12
MichałŁ napisał(a):BR52 napisał(a):http://parovoz.com/newgallery/pg_view.ph...RU#picture . Osobiście bardziej mi się podoba niż twór Newagu
20.01.2011, 08:55
przem710 napisał(a):http://gallery.balticrailpics.net/displa...=78&pos=33 To nie jest taki zwykły 3M62 to jest 3M62U czyli unowocześnienie Gagara. Ma założone bezwidłowe wózki, przeniesiono baterię ze zbiornika paliwa do pustych kabin co poskutkowało zwiększeniem zapasu paliwa do 7300l, zmieniono elektrykę unifikując ją razem z elektryką 2te116 i 2te10U masa członu zwiększyła się przez te zmiany do 121T. http://www.youtube.com/watch?v=0ldH6Ra-cgs Jak to robią w Rosji //edit by Obleśny Szczur Posty scaliłem.
06.03.2011, 23:44
Ca³kiem nie¼le robi± prawdê mówi±c, ale niech kto¶ kto zna rosyjski siê wypowie bo z tego co zrozumia³em, to wymieniaj± silnik+generator i wszystkie podzespo³y wokó³ silnika, a jak z kabin± i sterowaniem?
|
Podobne wątki… | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
ST44-1112 | kempa240 | 0 | 243 |
22.07.2024, 12:39 Ostatni post: kempa240 |
|
Lokomotywy ST44 w Polsce | Tomasz Smukała | 166 | 71 143 |
06.04.2016, 09:56 Ostatni post: Włos |
|
Pilnie potrzebny katalog części regulatora woodwarda ST44 | Tomasz Oleksy | 1 | 3 912 |
19.12.2012, 16:27 Ostatni post: MichałŁ |
|
Płonąca lokomotywa ST44 | Valcyte | 2 | 3 544 |
14.05.2012, 12:35 Ostatni post: mikrobart |
|
Wyższość ST44 nad ST43 | Virakocha | 16 | 15 284 |
03.04.2012, 17:16 Ostatni post: Olo4271 |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
3 gości |