19.02.2017, 00:05
Witajcie, kochani!
Dziś postanowiłem tym razem na ruszt wziąć dosyć trudny i bolesny (chociażby dla miłośnika klasycznej kolei) temat, a mianowicie zmierzch diesli serii ST43 i SU46 w Dolnośląskim Zakładzie Spółki PKP Cargo we Wrocławiu (na obecną chwilę ten owy CT ma cztery sekcje przewozów taboru: na wrocławskim Brochowie, w Kamieńcu Ząbkowickim, Legnicy i Węglińcu).
Niestety jak wiecie, drodzy MK i forumowicze, to zmiany w DSU z jesieni 2015 roku (o wprowadzeniu restrykcji, w której loczek odstawiany jest po przejechaniu 400.000 km lub 12 lat po wykonaniu ostatniej naprawy rewizyjnej) doprowadziły bynajmniej na Dolnym Śląsku do odstawki dużej ilości pożądanych wozów serii ST43 i SU46, powodując spadek dostępnej liczby taboru do wykonywania przewozów towarowych po dolnośląskich żelaznych szlakach i bocznicach od nich odbiegających.
Na obecną chwilę, 19 lutego 2017 r. to przedstawię Wam aktualną liczbę czynnych Rumuństw i Suczencji:
ST43 - 43-198, 43-272, 43-295, 43-325, 43-333, 43-334, 43-355 i 43-368
SU46 - 46-007 (jutro, z dniem 20 lutego, oficjalnie schodzi z szlaków z powodu, że owa SU to ostatnią NR przeszła dokładnie 12 lat temu), 46-023, 46-029, 46-034, 46-035 i 46-047
Krótko mówiąc, owa "kolej rzeczy" doprowadza do tego, że "wszystko, co dobre... szybko się kończy"
Także, jak macie chęć pogadać lub zadawać pytania, zapraszam do dyskusji w komentach!
Dziś postanowiłem tym razem na ruszt wziąć dosyć trudny i bolesny (chociażby dla miłośnika klasycznej kolei) temat, a mianowicie zmierzch diesli serii ST43 i SU46 w Dolnośląskim Zakładzie Spółki PKP Cargo we Wrocławiu (na obecną chwilę ten owy CT ma cztery sekcje przewozów taboru: na wrocławskim Brochowie, w Kamieńcu Ząbkowickim, Legnicy i Węglińcu).
Niestety jak wiecie, drodzy MK i forumowicze, to zmiany w DSU z jesieni 2015 roku (o wprowadzeniu restrykcji, w której loczek odstawiany jest po przejechaniu 400.000 km lub 12 lat po wykonaniu ostatniej naprawy rewizyjnej) doprowadziły bynajmniej na Dolnym Śląsku do odstawki dużej ilości pożądanych wozów serii ST43 i SU46, powodując spadek dostępnej liczby taboru do wykonywania przewozów towarowych po dolnośląskich żelaznych szlakach i bocznicach od nich odbiegających.
Na obecną chwilę, 19 lutego 2017 r. to przedstawię Wam aktualną liczbę czynnych Rumuństw i Suczencji:
ST43 - 43-198, 43-272, 43-295, 43-325, 43-333, 43-334, 43-355 i 43-368
SU46 - 46-007 (jutro, z dniem 20 lutego, oficjalnie schodzi z szlaków z powodu, że owa SU to ostatnią NR przeszła dokładnie 12 lat temu), 46-023, 46-029, 46-034, 46-035 i 46-047
Krótko mówiąc, owa "kolej rzeczy" doprowadza do tego, że "wszystko, co dobre... szybko się kończy"
Także, jak macie chęć pogadać lub zadawać pytania, zapraszam do dyskusji w komentach!