Liczba postów: 340
Liczba wątków: 60
Dołączył: 18.11.2014
Reputacja:
4
W sobotę widziałem ten skład-rzeczywiście króciutki myślałem, że coś dłuższego
Ale dużej frekwencji to on nie miał.
Lokomotywa EP07 fajna, EZT ED250 szybki, lokomotywa EU44 ciekawa, ale lokomotywa EP09 najlepsza.
Liczba postów: 340
Liczba wątków: 60
Dołączył: 18.11.2014
Reputacja:
4
A okres wielkanocny? Przecież musieli na coś uruchomić te składy od okresu wielkanocnego.
Lokomotywa EP07 fajna, EZT ED250 szybki, lokomotywa EU44 ciekawa, ale lokomotywa EP09 najlepsza.
Liczba postów: 5 606
Liczba wątków: 98
Dołączył: 01.11.2010
Reputacja:
27
Dziś (22.04.2017) w Chrzanowie "Cracovia" w kierunku Krakowa na swoim pokładzie miała frekwencję 0,00 %. Oprócz drużyny w składzie pociągu nie było nikogo.
Liczba postów: 340
Liczba wątków: 60
Dołączył: 18.11.2014
Reputacja:
4
To drużyna konduktorska musiała się cieszyć
Lokomotywa EP07 fajna, EZT ED250 szybki, lokomotywa EU44 ciekawa, ale lokomotywa EP09 najlepsza.
Liczba postów: 591
Liczba wątków: 24
Dołączył: 01.11.2014
Reputacja:
8
Co tu się dziwić,jak autokarami tą samą trasę pokona się za połowę ceny
"Im dłużej żyjemy,tym życie więcej nam odbiera,niż daje"
Liczba postów: 5 606
Liczba wątków: 98
Dołączył: 01.11.2010
Reputacja:
27
Trzeba spojrzeć prawdzie w oczy. Ten pociąg jest dla nikogo, gdyż ani czas przejazdu, ani cena, ani godziny nie są atrakcyjne, nawet dla rzekomych studentów z Brzeszcz, dla których ponoć był dedykowany. Co ciekawe w obu kierunkach na odcinku Kraków - Oświęcim i Oświęcim - Kraków jedzie praktycznie na ogonie Regio, który jest o wiele tańszy, dzięki taryfie małopolskiej z niemal identycznym czasem przejazdu.
Liczba postów: 685
Liczba wątków: 32
Dołączył: 14.06.2010
Reputacja:
12
Mogli poczekać z uruchomieniem tego pociągu do czasu zakończenia prac modernizacyjnych na E30.