Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wypadek na przejeździe w Wolsztynie
#1
W okolicach Wolsztyna, na przejeździe zginęły dwie osoby, które wjechały pod szynobus. Jak myślicie? Czy można jakoś zmienić oznakowanie przejazdów? Może jakieś nowe rozwiązania techniczne? Ludzkie życie jest najważniejsze. Info o wypadku np TUTAJ .
Odpowiedz

#2
Przejazd kategorii "C" z sygnalizacją na SSP, stwierdzono, że sygnalizacja działała poprawnie, a kierowcy dalej się pchają na przejazd. Nie mam więcej pytań - klasyczny przypadek tzw. selekcji naturalnej.
Odpowiedz

#3
Myślimy, że jak sygnalizacja świeci i wydaje dźwięki, to na tory się nie wjeżdża!
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Odpowiedz

#4
Kurczę, jak to jest, że za granicą ludzie wiedzą, że przed przejazdem trzeba się rozejrzeć, a gdy świecą się czerwone światełka, bezwzględnie trzeba się zatrzymać, a w Polsce to nadal takie trudne...
Jaro

Odpowiedz

#5
Karać karać i jeszcze raz karać!!! Dlaczego nie przekraczamy prędkości za granicą? Bo jak przyp*****lą nam 500 euro to kwiczymy..zamiast ścigać staruszków ,którzy nie chodzą po przejściach to wystawiłbym patrole na przejazdach i łapanka..UTK też powinno się wziąć za to a nie tylko czaić się po krzakach czy maszyniści dają Baczność na zadupiu...
"Im dłużej żyjemy,tym życie więcej nam odbiera,niż daje"
Odpowiedz

#6
A dla mnie to zwyczajna selekcja naturalna. Szkoda tylko, że inni przy tym muszą cierpieć
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Odpowiedz

#7
Wszystkie przejazdy, oprócz kat. B należą do najbardziej niebezpiecznych na sieci kolejowej.
Kat. A bo zdarza się, że dróżnik nie zamknie rogatek
Kat. C bo tych rogatek nie mają.
Kat. D bo nie mają w ogóle miejscowych zabezpieczeń.

Nawet pół rogatki czy pełne rogatki jakie są na kat. B nie dają 100% bezpieczeństwa, bo i tak gros kierowców ignoruje wskazania sygnalizatorów i zamykających się automatycznie rogatek.
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
Odpowiedz

#8
Nie przejazdy, a ludzie są niebezpieczni
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Odpowiedz

#9
Ludzie są głupi, wjeżdżają na własne ryzyko, niektórzy robią to wiele razy i im się udaje, a w końcu dzieję się tak, że im się nie uda. I przez własnie takie zachowanie cierpią ich rodziny, i nie tylko bo maszyniści też przeżywają to na swój sposób, mi na szczęscie jeszcze się to nie przytrafiło.
Odpowiedz

#10
No cóż, tutaj podstawową sprawą jest przede wszystkim bezpieczeństwo własne przy przejeżdżaniu przez przejazd kolejowy.
W bardzo wielu miejscach w Polsce nie ma bezpiecznych przejść i przejazdów kolejowych i tylko sami ludzie muszą zadbać o własne bezpieczeństwo, a jak niektórzy tego nie robią, to kogo jest wina?
Tylko tych, którzy nie zadbali o bezpieczeństwo własne, no ale do tragedii dochodzi.
W dzieciństwie wychowywałem się na torach kolejowych szczecińskiego dworca i stąd pozostał sentyment do kolei.

Odpowiedz

#11
(22.05.2017, 12:27)Koni napisał(a): W bardzo wielu miejscach w Polsce nie ma bezpiecznych przejść i przejazdów kolejowych (...)
Co to według Ciebie znaczy "bezpieczny przejazd lub przejście kolejowe"? Podaj przykład takiego bezpiecznego przejazdu czy przejścia kolejowego, bo mnie się wydaje, że WSZYSTKIE przejazdy i przejścia kolejowe są niebezpieczne, jeżeli człowiek nie potrafi na nich się zachować - już nie tylko w zgodzie z przepisami, ale przede wszystkim w zgodzie ze zdrowym rozsądkiem i instynktem samozachowawczym..
Odpowiedz

#12
(22.05.2017, 13:01)Paweł Piotr napisał(a):
(22.05.2017, 12:27)Koni napisał(a): W bardzo wielu miejscach w Polsce nie ma bezpiecznych przejść i przejazdów kolejowych (...)
Co to według Ciebie znaczy "bezpieczny przejazd lub przejście kolejowe"? Podaj przykład takiego bezpiecznego przejazdu czy przejścia kolejowego, bo mnie się wydaje, że WSZYSTKIE przejazdy i przejścia kolejowe są niebezpieczne, jeżeli człowiek nie potrafi na nich się zachować - już nie tylko w zgodzie z przepisami, ale przede wszystkim w zgodzie ze zdrowym rozsądkiem i instynktem samozachowawczym..

No właśnie podaj jakiś przykład albo zdjecie. Przejezdzilem duzo tras w i wszystkie wydawaly sie (w mojej opini) bezpieczne Smile
Odpowiedz

#13
Np. przejazd za Wojnowicami (przed Opalenicą) na linii 3. W ciągu ostatnich 15 lat 3 wypadki śmiertelne ( mimo, że to kat. B)
greenman1435
Odpowiedz

#14
Ktoś z nich nie złamał przepisów na tym przejeździe? Raczej wątpie. Ludzie ginęli i będą ginąć, na ludzką głupotę nic nie poradzisz.
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Wypadek Nowy Dwór Mazowiecki dak 4 5 524 22.01.2019, 22:05
Ostatni post: FlashNDM
  [Ozimek}Wypadek z udziałem Pendolino Adams 16 13 128 22.02.2018, 10:29
Ostatni post: matiwi
  Wypadek pod Bydgoszczą wołodyjowskiIC 13 10 618 06.09.2017, 18:40
Ostatni post: DamianT
  Kolejny wypadek na przejeździe kolejowym Paweł Piotr 41 23 897 17.05.2017, 15:49
Ostatni post: wołodyjowskiIC

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.