25.01.2018, 19:32
Już wrzucałem, wrzucę jeszcze raz: https://www.youtube.com/watch?v=QJTjQxkFiDg - czy dalej jest podobnie?
Premiera Pendolino - błędy, wpadki, usterki
|
25.01.2018, 19:32
Już wrzucałem, wrzucę jeszcze raz: https://www.youtube.com/watch?v=QJTjQxkFiDg - czy dalej jest podobnie?
25.01.2018, 20:23
W wakacje jak na Olszynce byłem to tak, stoi tego nadal od groma
25.01.2018, 20:41
To jest po prostu przykre. Niegospodarność jest w tym wypadku zatrważająca. Ale co się dziwić. Do państwowej pracy nie dostanie się fachowiec, a najczęściej idzie to po rodzinie, gdzie delikwent nie ma predyspozycji.
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2
Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
25.01.2018, 21:13
Tylko tu chodzi o coś innego - o awaryjność Pendolino. Jeden EIP po wypadku czeka aż go wyklepią, reszta przechodzi przeglądy; trzeba było wcześniej przewidzieć i zamówić odpowiednią ilość sztuk tak by była bieżąca wymiana składów (jeden w remont, drugi jeździ itp.), albo kupić coś innego niż Pendolino, ale po co - lepiej było kupić Pendolino, a ED74 odstawić w krzaki...
26.01.2018, 13:38
PKP Intercity poinformowało, że pojazdy ED 250 na niektórych relacjach zostaną zastąpione składami wagonowymi. Dlatego Urząd Transportu Kolejowego przypomina, że pasażerowie mają prawo do rekompensaty w przypadku przejazdu w mniej komfortowych warunkach. Prezes UTK monitoruje sytuację związaną z uruchamianiem składów zastępczych. Wagony pojawiają się w przypadku niektórych połączeń, które powinny być, zgodnie z rozkładem jazdy, obsługiwane przez pojazdy ED250 "Pendolino". W szczególności Prezes UTK zweryfikuje w jaki sposób przewoźnik informuje pasażerów o zmianach wprowadzanych w tym zakresie.
Szczegóły: InfoRail
26.01.2018, 21:48
https://kurierkolejowy.eu/aktualnosci/31...olino.html
Ja i bez komisji wiem, czego każdy kolejarz może się domyślić, że puszczono składy ED250 po świeżo wyremontowanych odcinkach linii, gdzie POZOSTAWIONO NADMIAR TŁUCZNIA, ZALEGAJĄCEGO PONAD GÓRNĄ POWIERZCHNIĄ PODKŁADÓW - TEN TAK POZOSTAWIONY TŁUCZEŃ JEST ABSOLUTNIE LUŹNY I PODATNY NA WYWOŁYWANY RUCHEM POCIĄGÓW PODMUCH, KTÓRY GO BĘDZIE PODRYWAŁ...
26.01.2018, 22:29
A to nie jest tak czasem zapas podsypki, którego wymaga(ła) instrukcja Id-1?
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
26.01.2018, 22:48
Paragraf 55 wspomnianej instrukcji mówi:
5. Po oczyszczeniu, brakującą podsypkę należy uzupełnić do wymiarów odpowiadających normalnym profilom poprzecznym. Nowa podsypka powinna być dostarczona w wagonach samowyładowczych umożliwiających rozłożenie podsypki według określonych potrzeb. Podczas wyładunku podsypki należy przestrzegać zachowania obowiązującej skrajni budowli. Uzupełnioną podsypkę należy oprofilować sposobem zmechanizowanym lub,wyjątkowo ręcznie. Nadmiar podsypki należy przewieźć w te miejsca toru, gdzie jej brakuje lub wywieźć na składowisko. 6. Na torach linii zelektryfikowanych, torach z blokadą samoczynną oraz na odcinkach izolowanych, górna powierzchnia podsypki musi znajdować się na głębokości 0,05m poniżej dolnej płaszczyzny stopki szyn. 7. Po zakończeniu oczyszczania, przed wznowieniem ruchu, tor należy wyregulować w płaszczyźnie pionowej i poziomej, podkłady podbić, a pryzmę podsypki oprofilować. 8. Po zakończeniu robót na liniach o prędkości rozkładowej ponad 100 km/h, należy ograniczyć prędkość do 100 km/h do czasu stabilizacji (0,6 Tg).
28.01.2018, 14:36
Na grupach kolejowych możemy przeczytać, że podobne problemy były z KDP w Arabii Saudyjskiej tak nie jest to tylko nasz problem
29.01.2018, 19:43
(25.01.2018, 21:13)SAP102 napisał(a): Tylko tu chodzi o coś innego - o awaryjność Pendolino. Jeden EIP po wypadku czeka aż go wyklepią, reszta przechodzi przeglądy; trzeba było wcześniej przewidzieć i zamówić odpowiednią ilość sztuk tak by była bieżąca wymiana składów (jeden w remont, drugi jeździ itp.), albo kupić coś innego niż Pendolino, ale po co - lepiej było kupić Pendolino, a ED74 odstawić w krzaki... A jaka to jest odpowiednia ilość sztuk? Porównujesz Pendolino do ED74?
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2
Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
29.01.2018, 21:13
Puszczono pociąg na tor po faktycznie nie zakończonym remoncie. Tor ten nie spełniał przepisowych wymogów, nastąpiło uszkodzenie pociągu. O czym panowie dyskutujecie?
30.01.2018, 10:38
Kilka lat jeździły i było dobrze. Nagle problem z dziurami. Moim zdaniem Pyndolina miały wprowadzić naszą kolej w nową erę ale jak widać trochę jeszcze do tego brakuje.
01.02.2018, 14:50
PKP Intercity, po przeprowadzeniu niezbędnych napraw w serwisie Alstomu, zdecydowało o włączeniu do ruchu 4 z 8 pociągów ED250, których podwozia uległy uszkodzeniu.
Poinformował o tym Andrzej Bittel, podsekretarz stanu w Ministerstwie Infrastruktury. - Część z pociągów już wróciło na tory i wozi pasażerów. Wyłączonych z ruchu było w sumie osiem pociągów Pendolino, z których cztery wróciło już na tory. Piąty z pociągów, co do których były wątpliwości, wróci na kolejowe szlaki lada moment – zapowiedział Andrzej Bittel. Szczegóły: Rynek Kolejowy
01.02.2018, 21:12
"Prezes PKP SA Krzysztof Mamiński zapewnił, że prace komisji, mającej ustalić przyczyny wyłączenia z ruchu najszybszych pociągów w Polsce trwają. - Komisja pracuje i niezwłocznie po ustaleniu przyczyn poinformujemy o wyniku prac PKP PLK i PKP Intercity. Przed oficjalnym komunikatem komisji nie komentujemy tej sprawy. Nie wiemy jeszcze kiedy prace się zakończą - powiedział prezes PKP SA."
[Rynek kolejowy] Ja też czekam na wyniki ciężkich prac prześwietnej komisji.
14.06.2018, 13:21
Jest reakcja PKP Intercity na nieprzyjemny zapach w pociągu Pendolino. O sprawie poinformował na portalu społecznościowym Paweł Kukiz.
PKP Intercity informuje, że po zidentyfikowaniu jednostki, która została przeznaczona do obsługi pociągu EIP 6104 w dn. 13 czerwca br., natychmiast po zakończeniu kursu skierowało skład do serwisu, w celu wyeliminowania źródła nieprzyjemnego zapachu. Ponadto w związku z powstałym incydentem PKP Intercity podejmie wzmożone kontrole wszystkich jednostek Pendolino podczas przeglądów serwisowych. Za powstałe niedogodności przepraszamy – napisała Agnieszka Serbeńska, rzeczniczka prasowa PKP Intercity. Trochę szkoda, że dopiero interwencja posła sprawiła, że skład został skierowany do serwisu, z informacji przekazanych przez Pawła Kukiza wynika, iż załoga interweniowała już w tej sprawie. Liczy się efekt końcowy i jest szansa na to, że odpowiedniej reakcji służb odpowiedzialnych za utrzymanie Pendolino w tej konkretnej jednostce, ale także w innych tego typu, śmierdzieć już nie będzie. Źródło: InfoRail Ciekawe czy PKP IC by tak samo zainterweniowały na sygnały zwykłych pasażerów. |
Podobne wątki… | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
Strefa ciszy w Pendolino? | Zielona1 | 17 | 18 270 |
03.05.2020, 00:52 Ostatni post: EP09-35 |
|
Pendolino w Niemczech | wołodyjowskiIC | 4 | 3 957 |
07.01.2017, 12:12 Ostatni post: szy_mat |
|
Pendolino - pierwsza klasa tańsza od drugiej? | szy_mat | 9 | 6 450 |
29.04.2016, 09:15 Ostatni post: klemenko |
|
Pendolino pojedzie Wiedenką? | kazio | 1 | 3 448 |
28.07.2015, 08:51 Ostatni post: hutterdm |
|
Planowane liczne postoje Pendolino - kolej szybka czy regionalna? | DamianT | 107 | 38 035 |
01.01.2015, 20:56 Ostatni post: Mariusz W. |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
1 gości |