Ocena wątku:
  • 2 głosów - średnia: 3.5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nabór IC 11/2017
Jest prawda, że coś takiego powstało jak ścieżka kariery w ic. Jest to spowodowane tym, że młodzi ze stolicy chcieli jeździć szybkie pociągi i zrobił się dym. Ten warsztat nie jest prawdą. Chodzi o to, że po zdaniu egzaminu na świadectwo przez pierwsze pół roku będziesz na manewrach i jeździł za pomocnika, po pół roku powoli będą wrzucać na służby TLK, a jak się sprawdzisz to dopiero na szybkie pociągi.
Odpowiedz

No to trochę lipa....nie po to uczysz się 1.5 roku aby później samodzielnie przez minimum 6 miesięcy robić tylko na manewrach. Moim zdaniem mocny strzał w stopę ze strony IC
Odpowiedz

Niech robią tak dalej to nie będzie miał tam kto jeździć.
Odpowiedz

Nie przesadzajcie. Gdy przychodzi do naborów, to okazuje się, że na 1 miejsce jest 10 chętnych.
Odpowiedz

Tylko że z tych twoich 10 chętnych to po badaniach zostaje 5 , z czego 3 jak słyszy w/w warunki pracy zarobki i etapy to daje sobie spokój jeszcze przed podpisaniem 1szej umowy i zostaje 2 z czego jeden w trakcie stażu zdaje sobie sprawę,że nie nadaje się do tej pracy i rezygnuje..tak więc zostaje JEDEN , który na dodatek myśli już tylko o tym ,ja tu spierd...ć jak najszybciej do prywaciarza  Big Grin
"Im dłużej żyjemy,tym życie więcej nam odbiera,niż daje"
Odpowiedz

Dodałbym jeszcze koszt licencji, lojalke oraz teraz bonusowe 6 miesięcy na niewielkie pieniądze. Grupa PKP idzie ku niezłej zapaści kadrowej....
Odpowiedz

Wymyślają cuda na kiju, nie dość że szkolenie na świadectwo trwa prawie 2 lata, to jeszcze potem pół roku (choć ja słyszałem też o roku) na manewrach za które gówno płacą. W tym czasie część wiedzy wyparuje i potem od nowa się ucz normalnej jazdy. I po co to ? Jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o kasę - mają teraz wymówkę na zarzuty o niskie zarobki, zawsze mogą powiedzieć że to przez robotę na manewrach, że jeszcze się muszą szkolić, albo nie chcą by młodzi zabierali starym dochodowe służby.
Odpowiedz

Prawda jest taka że dopóki nie rozpoczniesz samodzielnej jazdy to zarobisz gowno nie pieniądze. Nie wiem jak są liczone w IC manewry bo w Cargo jest to mniej więcej tyle samo co na szlaku, ale IC robi bardzo mało manewrow. Na dużych stacjach typu Poznań Główny czy Wrocław Główny zazwyczaj wystracza jedna Balbina która w ciągu doby obsługuje 2 maszynistów. No chyba że każą manewrować elektrowozami XD. Jako pomocnik zarobki każdy wie jakie są.
Odpowiedz

Trochę tych manewrów jest, szczególnie w miastach gdzie pociągi zaczynają/kończą bieg. U mnie w Szczecinie na bocznicy IC cały czas dwie stonki pracują przy formowaniu składów ;p Jednak te pomysły, które mają wdrożyć to jakiś żart ;d W mediach teraz wszędzie artykuły, że brakuje maszynistów i będzie jeszcze gorzej, a przewoźnicy zamiast jakoś zachęcić ludzi, to tworzą śmieszną "ścieżkę kariery" xD
Odpowiedz

Ciekawe skąd ten ich tok myślenia...
"Im dłużej żyjemy,tym życie więcej nam odbiera,niż daje"
Odpowiedz

Nie ma ktoś przecieków, kiedy kolejny nabór?
Odpowiedz

Rok temu był w kwietniu więc teraz może będzie podobnie. Interesuje Cię licencja czy odrazu świadectwo?
Odpowiedz

Ja mam przeciek że kwiecień/maj, tak jak pisze Konrad ;p
Odpowiedz

Licencja. Przydałoby się już robić badania, zawsze to jakiś plus w papierach Smile
Odpowiedz

Jak tam licencjaci idzie wam kurs? Kiedy szykuje się egzamin?  Smile Ja mam w piątek 13-go za 10 dni Big Grin
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Nabór na dyspozyturę erap2 3 1 878 19.09.2024, 04:40
Ostatni post: erap2
  Nabor na swiadectwo w IC Kamilnexia 178 50 023 27.07.2022, 10:11
Ostatni post: Kamilnexia
  Nabór na świadectwo maszynisty do KD - trwa :) Instruktor 1 1 712 16.09.2021, 12:57
Ostatni post: PeKaP

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
3 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.