Liczba postów: 174
Liczba wątków: 7
Dołączył: 27.08.2016
Reputacja:
0
Jest prawda, że coś takiego powstało jak ścieżka kariery w ic. Jest to spowodowane tym, że młodzi ze stolicy chcieli jeździć szybkie pociągi i zrobił się dym. Ten warsztat nie jest prawdą. Chodzi o to, że po zdaniu egzaminu na świadectwo przez pierwsze pół roku będziesz na manewrach i jeździł za pomocnika, po pół roku powoli będą wrzucać na służby TLK, a jak się sprawdzisz to dopiero na szybkie pociągi.
Liczba postów: 913
Liczba wątków: 1
Dołączył: 27.04.2017
Reputacja:
15
No to trochę lipa....nie po to uczysz się 1.5 roku aby później samodzielnie przez minimum 6 miesięcy robić tylko na manewrach. Moim zdaniem mocny strzał w stopę ze strony IC
Liczba postów: 174
Liczba wątków: 7
Dołączył: 27.08.2016
Reputacja:
0
Niech robią tak dalej to nie będzie miał tam kto jeździć.
Liczba postów: 111
Liczba wątków: 0
Dołączył: 08.11.2017
Reputacja:
1
Nie przesadzajcie. Gdy przychodzi do naborów, to okazuje się, że na 1 miejsce jest 10 chętnych.
Liczba postów: 591
Liczba wątków: 24
Dołączył: 01.11.2014
Reputacja:
8
Tylko że z tych twoich 10 chętnych to po badaniach zostaje 5 , z czego 3 jak słyszy w/w warunki pracy zarobki i etapy to daje sobie spokój jeszcze przed podpisaniem 1szej umowy i zostaje 2 z czego jeden w trakcie stażu zdaje sobie sprawę,że nie nadaje się do tej pracy i rezygnuje..tak więc zostaje JEDEN , który na dodatek myśli już tylko o tym ,ja tu spierd...ć jak najszybciej do prywaciarza
"Im dłużej żyjemy,tym życie więcej nam odbiera,niż daje"
Liczba postów: 913
Liczba wątków: 1
Dołączył: 27.04.2017
Reputacja:
15
Dodałbym jeszcze koszt licencji, lojalke oraz teraz bonusowe 6 miesięcy na niewielkie pieniądze. Grupa PKP idzie ku niezłej zapaści kadrowej....
Liczba postów: 243
Liczba wątków: 2
Dołączył: 19.10.2017
Reputacja:
2
Wymyślają cuda na kiju, nie dość że szkolenie na świadectwo trwa prawie 2 lata, to jeszcze potem pół roku (choć ja słyszałem też o roku) na manewrach za które gówno płacą. W tym czasie część wiedzy wyparuje i potem od nowa się ucz normalnej jazdy. I po co to ? Jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o kasę - mają teraz wymówkę na zarzuty o niskie zarobki, zawsze mogą powiedzieć że to przez robotę na manewrach, że jeszcze się muszą szkolić, albo nie chcą by młodzi zabierali starym dochodowe służby.
Liczba postów: 913
Liczba wątków: 1
Dołączył: 27.04.2017
Reputacja:
15
Prawda jest taka że dopóki nie rozpoczniesz samodzielnej jazdy to zarobisz gowno nie pieniądze. Nie wiem jak są liczone w IC manewry bo w Cargo jest to mniej więcej tyle samo co na szlaku, ale IC robi bardzo mało manewrow. Na dużych stacjach typu Poznań Główny czy Wrocław Główny zazwyczaj wystracza jedna Balbina która w ciągu doby obsługuje 2 maszynistów. No chyba że każą manewrować elektrowozami XD. Jako pomocnik zarobki każdy wie jakie są.
Liczba postów: 141
Liczba wątków: 2
Dołączył: 19.08.2017
Reputacja:
0
Trochę tych manewrów jest, szczególnie w miastach gdzie pociągi zaczynają/kończą bieg. U mnie w Szczecinie na bocznicy IC cały czas dwie stonki pracują przy formowaniu składów ;p Jednak te pomysły, które mają wdrożyć to jakiś żart ;d W mediach teraz wszędzie artykuły, że brakuje maszynistów i będzie jeszcze gorzej, a przewoźnicy zamiast jakoś zachęcić ludzi, to tworzą śmieszną "ścieżkę kariery" xD
Liczba postów: 591
Liczba wątków: 24
Dołączył: 01.11.2014
Reputacja:
8
Ciekawe skąd ten ich tok myślenia...
"Im dłużej żyjemy,tym życie więcej nam odbiera,niż daje"
Liczba postów: 111
Liczba wątków: 0
Dołączył: 08.11.2017
Reputacja:
1
Nie ma ktoś przecieków, kiedy kolejny nabór?
Liczba postów: 913
Liczba wątków: 1
Dołączył: 27.04.2017
Reputacja:
15
Rok temu był w kwietniu więc teraz może będzie podobnie. Interesuje Cię licencja czy odrazu świadectwo?
Liczba postów: 141
Liczba wątków: 2
Dołączył: 19.08.2017
Reputacja:
0
Ja mam przeciek że kwiecień/maj, tak jak pisze Konrad ;p