Liczba postów: 913
Liczba wątków: 1
Dołączył: 27.04.2017
Reputacja:
15
Dla CS Natura Tour to jest kasa w ich kieszeni więc nie dziwne że przyciągają jak mogą termin kursu. Ktoś już się pytał o świadectwo w Cargo? Konkretnie w Zakładzie Zachodnim? Pytam bo jestem ciekaw czy marzec to termin dalej aktualny.
Liczba postów: 26
Liczba wątków: 0
Dołączył: 03.12.2017
Reputacja:
0
Panowie czy wasze Urzędy Pracy wymagają przedwstępnej umowy o pracę między kandydatem a IC?
Liczba postów: 243
Liczba wątków: 2
Dołączył: 19.10.2017
Reputacja:
2
Panowie startujący na licencję, jak tam ? badania już porobione ?
Liczba postów: 8
Liczba wątków: 0
Dołączył: 12.12.2017
Reputacja:
0
Czy ktoś z was będzie rozpoczynał szkolenie na swiadectwo w IC. Czy mówili wam (w poszczególnych zakładach) kiedy rusza kurs ? U mnie tj. Zaklad północny, planowane jest na 12.02 ale ostateczna decyzja należy do Warszawy.
Liczba postów: 111
Liczba wątków: 0
Dołączył: 08.11.2017
Reputacja:
1
Panowie, a jak Wam poszły negocjacje z urzędami pracy w sprawie sfinansowania kosztów licencji
Kiedy w ogóle można spodziewać się kolejnego naboru? Teraz był w listopadzie, a poprzedni?
Liczba postów: 8
Liczba wątków: 0
Dołączył: 12.12.2017
Reputacja:
0
Ir 1 , głównie wszystko co tyczy się maszynisty ( np.rozkazy , prędkości, manewry, tor zamknięty, w5)
Ir-9 manewry , przewozy towarów niebezpiecznych, bezpieczeństwo na terenie kolejowym- warunki, awarie predkosciomierza, shp, czuwaka , radia. Głównie ale może być o wiele więcej zagadnień
Liczba postów: 913
Liczba wątków: 1
Dołączył: 27.04.2017
Reputacja:
15
IE1 oraz IR1 to podstawa do zdania egzaminu, reszta to dodatki. Do tego co napisał Domines dodał bym jeszcze jakieś podstawy z budowy taboru oraz elektrotechnike
Liczba postów: 8
Liczba wątków: 0
Dołączył: 12.12.2017
Reputacja:
0
Dokładnie. I to by było mniej/więcej na tyle.