Liczba postów: 506
Liczba wątków: 27
Dołączył: 22.09.2012
Reputacja:
0
Ojoj Stadler przegrał... A tak się starali żeby czasem PESA im nie psuła interesu także we Włoszech. Prawdopodobnie Stadler robi minimalnie lepszy sprzęt (porównanie na podstawie jazdy własnej pojazdami Flirt i ELF/Acatus II), jednak różnica nie jest duża a ważne by rozwijała się polska myśl naukowo-techniczna i polska gospodarka oraz aby zarabiali polscy robotnicy. Jest to istotniejsze niż +5% do komfortu. Nie wiem też czy ta minimalna niby lepszość Stadlera w EZT przekłada się na SZT, w końcu szynobusy to najdłużej rozwijany produkt PESY.
Mám rád Českých Drah.
Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
Akurat Artribo we Włoszech mają rzekomo dość dobra opinię.
Liczba postów: 1 830
Liczba wątków: 27
Dołączył: 13.06.2010
Reputacja:
0
Ogólnie 219M mają bardzo dobrą opinię. Pojazdy typu 219M będą najdłuższą serią bydgoskiej PESY- 93 egzemplarze.
Liczba postów: 7 986
Liczba wątków: 232
Dołączył: 20.04.2011
Reputacja:
0
ATR220Tr-001 dla kolei Trenitalia
Liczba postów: 6 881
Liczba wątków: 156
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
26
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Liczba postów: 5 941
Liczba wątków: 146
Dołączył: 20.08.2010
Reputacja:
5
Czy porównanie pilotowania samolotu do prowadzenia pociągu jest w ogóle adekwatne?
Liczba postów: 6 881
Liczba wątków: 156
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
26
Mając na uwadze, że samolot porusza się w prawo, lewo, do góry i w dół, w dodatku szybciej albo wolniej-to nie. Ale jednego nieroba można upchnąć w pociągu.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Liczba postów: 5 941
Liczba wątków: 146
Dołączył: 20.08.2010
Reputacja:
5
poza tym na kolei są różnego rodzaju czuwaki. Jest radiostop.
Widać nieróbstwo popularne nie tylko w Polsce.
Liczba postów: 6 881
Liczba wątków: 156
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
26
Krążą słuchy, że my południowcom w tej materii do pięt nie dorastamy
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Liczba postów: 1 558
Liczba wątków: 65
Dołączył: 15.11.2014
Reputacja:
0
Panowie mam pytanie odnośnie bezpieczeństwa. SHP, CA i RadioStop i co z tym wszystkim powiązane hamulec nagły, bardzo poprawiają bezpieczeństwo, a jak to jest ze zmęczeniem maszynisty ze względu na ilość godzin za nastawnikiem? Czy maszyniści mają tak jak kierowcy tira "tachografy"? Bo Czuwak może załatwić kwestię śpiącego maszynisty ale jestem ciekaw czy coś takiego jest?
Pozdrawiam
sm31-131