16.01.2018, 23:13
Co masz na myśli?
Czy pierwsze klasy są opłacalne i mają przyszłość?
|
16.01.2018, 23:13
Co masz na myśli?
16.01.2018, 23:39
Zwróćcie uwagę, że obecnie wszystkie TLK i część wagonowych IC nie posiada 1 klasy.
17.01.2018, 09:53
Posiada zdeklasowane jedynki za to Ale masz rację że coraz jest mniej jedynek szczególnie na krótkich trasach TLK, głównie dlatego że na krótkich trasach jest mała frekwencja w tych wagonach.
Lokomotywa EP07 fajna, EZT ED250 szybki, lokomotywa EU44 ciekawa, ale lokomotywa EP09 najlepsza.
17.01.2018, 09:59
Nie tylko na krótkich trasach. Zauważ, że w żadnym nocnym TLK nie ma jedynek, chociaż tam by się akurat przydały. Mnie się wydaje że tu się kłania kryzys taborowy i te jedynki które są jeszcze sprawne, zostały zdeklasowane.
17.01.2018, 10:08
A zostały zdeklasowane bo nie ma dwójek, a dwójek nie ma bo stoją na bocznicach, a stoją dlatego że nie ma kto ich zmodernizować. I błędne koło się zamyka
Lokomotywa EP07 fajna, EZT ED250 szybki, lokomotywa EU44 ciekawa, ale lokomotywa EP09 najlepsza.
17.01.2018, 10:10
https://www.youtube.com/watch?v=QJTjQxkFiDg
Co do wagonów - niedaleko jakiejś stacji SKM Gdynia stoją jeszcze zielone dwójki i czerwone 1....
17.01.2018, 12:25
Nie tylko na SKM, u nas na Bieżanowie na depo cały czas stoją szeregiem zielone 111A,WLAB sypialne.
W Lublinie też nie daleko stacji sporo ich stoi.
Lokomotywa EP07 fajna, EZT ED250 szybki, lokomotywa EU44 ciekawa, ale lokomotywa EP09 najlepsza.
17.01.2018, 12:35
17.01.2018, 15:01
@Adams pragnę zwrócić uwagę, że są TLK które prowadzą miejscami w klasie 1-szej - chociażby te obsługiwane przez ED74 oraz jak mnie pamięć nie myli kilka wagonowych też.
17.01.2018, 15:25
@Gżągal, TLK zestawione z ED74 to się zgodzę, jest jeden tylko takowy - Kinga z Krakowa do Warszawy, chociaż pobieranie w tym czymś wyższej opłaty za tą (pseudo) 1 klasę uwłacza ludzkiej godności. Poza tym być może jakieś inne TLK faktycznie prowadzą 1 nie będę szedł w zaparte. Jednak kiedyś ruszając w Polskę na weekendowcu, chciałem kupić 1 klasę, ale z tego zrezygnowałem, gdyż większość pociągów którymi planowałem podróż jej nie posiadało.
17.01.2018, 15:30
Wg mnie po prostu z TLK odłącza się 1 klasy i deklasuje bo nie ma 2 tak jak pisze WołodyjowskiIC, co ja uważam za komedię, bo jednak są jacyś tam chętni na 1 klasę.
No i druga rzecz brak jakichkolwiek zniżek i promowania 1 kl. też swoje robi.
17.01.2018, 23:47
@Adams musiałeś mieć zatem dużego pecha. Dość dużo dziennych TLK ma wagony pierwszej klasy, na szybko z głowy mogę wskazać Sztygara, Brdę czy Zosię. Swoją drogą ten ostatni pociąg zakrawa o skandal - druga klasa zestawiona jest z zmodernizowanych 141A i 111Arow a pierwsza z poczciwych 112A...
25.01.2018, 22:48
W nocnych nie ma już wgl 1 klasy a szkoda. Jak już PIC tak nie ma taboru to po prostu niech zrobią tak jak swego czasu w TLK Staszic - wagon z jedynką, ale bodajże 3 czy 4 przedziały 6 osobowe 1 kl. reszta to 8 osobowe przedziały 2 kl.
04.02.2018, 12:05
Czekając w ub. piątek na pociąg do Kalisza na sąsiedni peron wjechał EIC do Berlina i 1 kl. - w każdym przedziale min. 2 osoby, a jeden był nawet pełny.
05.02.2018, 19:47
Są pociągi, gdzie obłożenie w 1 klasie jest bardzo duże. W zeszłym roku jadąc z Poznania do Wrocławia jedynka była pełna. W tym roku jadąc z Warszawy do Częstochowy, jedynka była zapełniona w co najmniej 80%.
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2
Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
2 gości |