Kryniczanin napisał(a):Lubuszanin, Nie 40 a 30 w wypadku EN57
2x 10 minut przejazd + 2x5 min zmiana czoła. Ale pomysł jest głupi jak mało który. Tym sposobem łatwo można zarżnąć relację Regio (Kutno) Włocławek - Toruń która jest szybka i popularna.
Chodziło mi w tym przypadku o TLK.
Jak zauważyłeś, co tam cały pociąg. Kilka osób musi koniecznie dojechać od Ciechocinka.
To tak, szanowne dzieci i oszołomy ciechocinkowe: w Aleksandrowie są dogodne przesiadki i ten kto chce się do uzdrowiska dostać to się dostanie, a przy tym nie będzie to się odbywac kosztem 300 osób w pociągu.
Zawsze było tak że trzeba się było tam przesiadać. Po co to zmianiać? Jak ta kolej ma się roziwjać skoro tworzy się bezsensowne wydłużenia czasu jazdy?
to już jest oszołomstwo (widać tutaj bardzo lubiane).
Ja proponuje stworzyć: TLK "Sól" rel. Jelenia Góra-Kłodzko-Wrocław-Oleśnica-Wrocław (no co? Oleśnica też zasługuje na pociąg do Ciechocinka. Niech i tam odbędzie się wjazd)-Poznań-Kutno-Aleksandrów Kuj-Ciechocinek-Aleksandrów Kuj.-Bydgoszcz-Gdynia.
Czas jazdy jedynie 18 godzin-w sam raz dla kogoś który z Wrocka chce się dostać do Gdańska.
Skoro Ciechocinek ma taki ogromny potencjał to czemu np. TLKi jadące z Warszawy do Kołobrzegu przez Gdynią oraz osobowe Koszalin-Kołobrzeg (kursują tu szynobusy więc wjazd do na linię niezeelektr. jest możliwy) nie wjezdżają do Mielna?
...