Odrazu przepraszam za jakość zdjęcia, ale lepsze trudno było na moje skromne warunki zrobić
Mam pytania techniczne: jaki to jest wózek(napędny, toczny czy Jacobsa), jakie prowadzenie maźnic jest zastosowane, co spełnia II stopień usprężynowanie i z jakiego pojazdu jest ten wózek?
Lokomotywa EP07 fajna, EZT ED250 szybki, lokomotywa EU44 ciekawa, ale lokomotywa EP09 najlepsza.
24h nie minęły, ale podopowiedź już dam dotyczącą pojazdu, bo elementy techniczne o które zapytałem się zna albo nie zna:
jest to EZT należący do PKP IC
Lokomotywa EP07 fajna, EZT ED250 szybki, lokomotywa EU44 ciekawa, ale lokomotywa EP09 najlepsza.
Jest to wózek napędny, usprężynowanie II stopnia stanowi podparcie nadwozia wagonu na ramie wózka.
Zaś samym pojazdem jest jednostka elektryczna ED160 "Flirt" produkcji Stadlera
2️⃣6️⃣.0️⃣5️⃣.1️⃣3️⃣ ➡️ 2️⃣6️⃣.0️⃣5️⃣.2️⃣3️⃣ 10 lat na ForumKolejowe.pl
Wózek napędowy wygląda inaczej więc odpowiedź błędna, ale nie do końca, bo to jest ED160 Flirt.
Co się tyczy pozostałych pytań jest to wózek toczny, prowadzenie wahaczowe, usprężynowanie II stopnia pneumatyczne. Charakterystyczne dla tego wózka jest hamulec magnetyczny i brak pierścieni hamulcowych. Twoja kolej.
Lokomotywa EP07 fajna, EZT ED250 szybki, lokomotywa EU44 ciekawa, ale lokomotywa EP09 najlepsza.