10.05.2018, 13:23
Z tego co pisze InfoRail do obsługi większości IR mają zostać skierowane EN57 ALD i FPS, a nie klasyczne kible. Podejrzewam że do tych celów wykorzystają także zmodernizowaną ED72 z elfową mordą.
Powrót Interregio
|
10.05.2018, 13:23
Z tego co pisze InfoRail do obsługi większości IR mają zostać skierowane EN57 ALD i FPS, a nie klasyczne kible. Podejrzewam że do tych celów wykorzystają także zmodernizowaną ED72 z elfową mordą.
13.05.2018, 18:41
Ja myślę, że jakby PR-y ładnie wszystko logistycznie spięły i przedstawiły w miarę sensowny pomysł marszałkom województw to kto wie czy niektóre z relacji nie mogłyby być obsłużone przez nowe EZT
14.05.2018, 12:16
(10.05.2018, 13:23)Adams napisał(a): Z tego co pisze InfoRail do obsługi większości IR mają zostać skierowane EN57 ALD i FPS, a nie klasyczne kible. Podejrzewam że do tych celów wykorzystają także zmodernizowaną ED72 z elfową mordą. Całe szczęście, że kujawsko-pomorskie ED72 po modernizacjach też są przypisane do obsługi tras w województwie. Nie wyobrażam sobie tych składów z 1 toaletą na 4 wagony w obsłudze IR.
Jaro
14.05.2018, 14:53
Nowe InterRegio mogą się sprawdzić w połączeniach śródwojewódzkich. Np. "Lazur" może zapewnić sprawne połączenie Łodzi z Poddębicami. Może np. przyciągnąć turystów do ZOO w Borysewie (stacja Poddębice znajduje się przy owym ZOO). Godziny odjazdu dla takich wycieczkowiczów nawet przystępne - jazda rano powrót wieczorem.
17.05.2018, 15:21
Możliwe, że ED72Ac miało iść na Łódzkie, cytuję Rynek Kolejowy:
"W przyszłym roku nasz oddział otrzyma kolejne pojazdy. Będą to zespoły trakcyjne ED72 po naprawie P4 z modernizacją" Ja bym raczej powiedział, że Ufokibel jest po P5 ale skoro miał iść na łódzkie może pójdzie. Więc możliwe, że będą jeździć na Łódź-Wawa albo Kraków-Łódź.
21.05.2018, 19:55
111a/120a są spk ale ja kocham EN57 itp do szaleństwa więc wiesz... nie dogadamy się Kto tęskni za czekoladowymi EU07?
30.05.2018, 18:44
Włączę się jak faktycznie to ruszy
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2
Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
30.05.2018, 19:02
O tak, sprzed lat pamiętam wielkie projekty związane z tą kategorią pociągów, pociągi na papierze kursujące codziennie w wymarzonych przez wielu relacjach, a kończyło się na postępującym ograniczaniu dni kursowania i relacji w większości pokrywających się z relacjami TLK, aż doszło do likwidacji iR za wyjątkiem pociągów łódzkich.
Jaro
30.05.2018, 19:17
31.05.2018, 22:22
(13.05.2018, 18:41)Gżągal napisał(a): Ja myślę, że jakby PR-y ładnie wszystko logistycznie spięły i przedstawiły w miarę sensowny pomysł marszałkom województw to kto wie czy niektóre z relacji nie mogłyby być obsłużone przez nowe EZT Część EZT nowych była współfinansowana z UE, i nie obowiazuje umowa, ze przez jakiś czas muszą jeździć tylko po danych trasach? (Patrz Pendolino)
05.06.2018, 08:43
Jeśli siatka połączeń byłaby sensowna, a nie tylko jako kopia połączeń IC, to byłbym za, nawet jakby jechał tam zwykły kibel. Można by np. sensownie podróżować z rowerem, co ostatnio w IC jest mocno uciążliwe, bo albo nie ma połączeń, albo nie ma przewozu rowerów, a miejscówek nie ma już ze 2 tygodnie wcześniej. W pewnych relacjach mogłoby to też dublować połączenia IC, bo się już pomału nie wyrabiają z przewozem, najlepiej oczywiście w godzinach kiedy nie ma żadnego IC. Jeśli oferta czasowo-połączeniowa byłaby ok, to nie obawiałbym się nawet o "odstraszanie" przez tabor - w niektórych relacjach i porach podróż w IC to po prostu koszmar i każde nowe połączenie się przyda.
18.06.2018, 15:49
Polregio analizuje możliwość uruchomienia pasażerskich komercyjnych połączeń dalekobieżnych. Pierwsze pociągi na takich trasach mogłyby się pojawić od stycznia przyszłego roku - poinformował PAP Krzysztof Zgorzelski, prezes Przewozów Regionalnych.
Szczegóły: InfoRail
01.10.2018, 16:18
(28.09.2018, 20:52)ET40 napisał(a): I co, pojawią się od stycznia? Przewozy Regionalne mają zielone światło do świadczenia na zasadzie komercyjnej usług kolejowego transportu pasażerskiego na pierwszych trzech trasach. Zgodę na to wydał prezes Urzędu Transportu Kolejowego. Decyzje o przyznaniu otwartego dostępu dotyczą tras: Sandomierz - Wrocław Główny - Sandomierz (na okres od 9 czerwca 2019 r. do 31 grudnia 2023 r.), Białystok - Lublin - Białystok (na okres od 10 grudnia 2018 r. do 31 grudnia 2020 r.) oraz Kraków Główny - Zator (Przeciszów) - Kraków Główny (na okres od 9 grudnia 2018 r. do 9 grudnia 2023 r.). Szczegóły: WNP.pl |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
10 gości |