11.02.2018, 11:31
Dawno nie pochyliliśmy się nad tym tutaj na forum. Sprawa prezentuje się następująco:
Wolsztyn - Pt47-65 i Ol49-69 (ex. 99).
Chabówka - Ty42-107 i OKz32-2
Pyskowice - Ty42-24
Wrocław - TKh 05353
Jaworzyna Śl - TKt48-18
Do tego w naprawie znajdują się następujące maszyny:
- Ty2-953 i TKt48-191 (Chabówka)
- Ol49-12 (Lisi Ogon)
- TKp 3409 (Gliwice)
- Ty2-1258 (Oleśnica)
Na szczególne zainteresowanie moim zdaniem zasługuje parowóz Ol49-12, sprowadzony do Polski po ponad 20stu latach z Belgii.
Wolsztyn - Pt47-65 i Ol49-69 (ex. 99).
Chabówka - Ty42-107 i OKz32-2
Pyskowice - Ty42-24
Wrocław - TKh 05353
Jaworzyna Śl - TKt48-18
Do tego w naprawie znajdują się następujące maszyny:
- Ty2-953 i TKt48-191 (Chabówka)
- Ol49-12 (Lisi Ogon)
- TKp 3409 (Gliwice)
- Ty2-1258 (Oleśnica)
Na szczególne zainteresowanie moim zdaniem zasługuje parowóz Ol49-12, sprowadzony do Polski po ponad 20stu latach z Belgii.
Konrad ,,Tp4'' Czapracki vel. C-ARTon