Liczba postów: 913
Liczba wątków: 1
Dołączył: 27.04.2017
Reputacja:
15
Dostajesz 2 skierowania i tyle. Nie licząc wzroku to wymagania zdrowotne dla maszynisty i manewrowego są identyczne.
Liczba postów: 13
Liczba wątków: 0
Dołączył: 12.02.2018
Reputacja:
0
Na manewrowego nie dostali. Owszem dwa, ale drugie było jako rzemieślnik, według informacji z kadr, potrzebne jest na warsztat
Liczba postów: 591
Liczba wątków: 24
Dołączył: 01.11.2014
Reputacja:
8
O rzemieślniku 1sze słyszę a skierowania mięli na manewrusów wpierw, 1sza umowa na czas okreslony ponadto też była na stanowisko manewrowy a jak twoi mięli inaczej to niech się cieszą...
"Im dłużej żyjemy,tym życie więcej nam odbiera,niż daje"
Liczba postów: 87
Liczba wątków: 0
Dołączył: 23.07.2017
Reputacja:
1
Dziękuje za informacje.
Jednym słowem: słabo :/ Widzę, że w łódzkim będzie ciężko o świadectwo
Liczba postów: 7
Liczba wątków: 0
Dołączył: 19.12.2017
Reputacja:
0
Podobno zakład centralny cargo zaczął dzwonić w sprawie świadectwa. Była mowa o Maju, ale nwm czy będę o termin szkplenia czy rozmów kwalifikacyjnych
Liczba postów: 45
Liczba wątków: 1
Dołączył: 07.09.2017
Reputacja:
0
Jestem właśnie w trakcie licencji w IC ale myślę czy by nie przejść do Cargo na świadectwo. Właśnie byłem na rozmowie w Cargo i Pani w Cargo zaprponowała mi tak samo, rzemieślnik na warsztat i świadectwo maszynisty. Wiec o co chodzi ?
Liczba postów: 913
Liczba wątków: 1
Dołączył: 27.04.2017
Reputacja:
15
Lepiej rób świadectwo w PKP IC...szybciej je zrobisz po prostu.
Liczba postów: 591
Liczba wątków: 24
Dołączył: 01.11.2014
Reputacja:
8
Jak juz jesteś na tym etapie to oczywiście że zostań w IC... tam zrobisz uprawnienia w ok rok i 8 miesięcy a w Cargo minimum 2,5 roku..minimum...więc sam widzisz
"Im dłużej żyjemy,tym życie więcej nam odbiera,niż daje"
Liczba postów: 45
Liczba wątków: 1
Dołączył: 07.09.2017
Reputacja:
0
No tak z tym ze ja za lic i tak płace sam, mam tylko gwarancję zatrudnienia w IC, poza tym nic mnie tam nie trzyma.
Plus z Cargo jest taki ze mam blisko a do IC musze dojeżdżać ponad 100km w jendna stronę.
Liczba postów: 174
Liczba wątków: 7
Dołączył: 27.08.2016
Reputacja:
0
To lepiej idź do cargo jak masz na miejscu. Kasa podobna, a dojazdy Ci odejdą. No i towarowe to towarowe, w cargo spokojna robota.
Liczba postów: 913
Liczba wątków: 1
Dołączył: 27.04.2017
Reputacja:
15
Rób jak chcesz...oby tylko nie kazali Ci czekać kilku miesięcy na start szkolenia na świadectwo. W Poznaniu tak kazali czekać i wszyscy uciekli do innych firm a Cargo zostało na lodzie XD
Liczba postów: 45
Liczba wątków: 1
Dołączył: 07.09.2017
Reputacja:
0
No właśnie tego się Panie Konradzie obawami.....ze pół roku po licencji będę robił na warsztacie gdzie w IC będe juz za obserwatora.
P.S Świadecto ma ruszyć w połodniowym zakładzie Cargo, ja docelowo do Czechowic Dziedzic.
Liczba postów: 6 881
Liczba wątków: 156
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
26
Nie wierzcie w to, co ktoś w Cargo powiedział. Nawet jeżeli masz coś na piśmie to i tak należy traktować to z dystansem. Tam od pierwszego dnia uczą cierpliwości, którą przez całą "karierę" będziesz się musiał wykazywać.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Liczba postów: 913
Liczba wątków: 1
Dołączył: 27.04.2017
Reputacja:
15
Dokładnie....tutaj się nikomu nie śpieszy , świadectwo robi się tutaj najdłużej ze wszystkich przewoźników. Ale spokojnie już odbija im się to czkawką bo nie każdy jest cierpliwy aż tak aby czekać kilka miesięcy na start świadectwa czy innego kursu a później 2.5 roku robić za 2100 ma rękę.