Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Modernizacja EU07
#16
[Obrazek: 1458a.jpg]
Między innymi pozbyto się gniazd sterowania wielokrotnego i drzwi do kabiny od strony maszynisty, oraz zamontowano nowe pantografy 160EC.
Volenti non fit iniuria
Odpowiedz

#17
Na boku ³adnie wymalowana, a co z przodem? Nie bêdzie oznaczenia na czole?
Odpowiedz

#18
Znaczy gniazd wielokrotnego się nie pozbyto. Teraz to te małe białe gniazdka pod szybami na rogach.
Odpowiedz

#19
Najgorsze są tylko pantografy jednopołówkowe, które nie nadają się na naszą polską sieć, która jest zbyt ciężka. Wiem, że ojciec jako dyspozytor w PKP Energetyka ma zawsze sporo zgłoszeń, że pociąg połamał pantografy i prawie 90% wszystkich zgłoszeń dotyczy nowo zmodernizowanych pantografów jednopołówkowych.
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
Odpowiedz

#20
^^ to jest prototyp EC-Engineering - jest nadzieja, że np będą lepsze od powszechnie używanych Stemmanów, ale zobaczymy.

[ Dodano: 2012-01-18, 10:44 ]
MichałŁ napisał(a):Znaczy gniazd wielokrotnego się nie pozbyto. Teraz to te małe białe gniazdka pod szybami na rogach.
Zgadza się. To już nie jest klasyczne sterowanie po warkoczach. Teraz będzie CAN, w związku z czym klasycznej siódemki się tu nie podłączy.
Odpowiedz

#21
Te patyki s± na zmodernizowanych kiblach z Newagu, jak na razie nie s³ysza³em, ¿eby co¶ niedobrego siê z nimi dzia³o. Problem z sieci± trakcyjn± nie upatrywa³bym raczej w tym, ¿e jest "ciê¿ka", ale nie do koñca dok³adnie za³o¿ona.
Odpowiedz

#22
Wiesz specjaliści od trakcji porównują jej wagę w porównaniu z siecią niemiecką, która jest "cieńsza", ma mniejszą średnicę wynikająca z większego napięcia. To wszystko przekłada się na ilość zużywanej miedzi.
Założenie też się pewnie na to składa bo to ma już swoje lata i ulega procesom fizycznym oraz niestety poddaje się na wypadek kradzieży.
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
Odpowiedz

#23
Nie wiem czy dobrze rozumiem, ale jak sieć jest cięższa to nie można zwiększyć siły docisku patyka (tak, aby równoważył ciężar przewodu)?
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz

#24
Na odwrót - im l¿ejsza sieæ tym mniejsza si³a docisku, jakby¶ mia³ du¿± si³± docisku patyka do lekkiej sieci to by Ci patyk t± sieæ podnosi³ - a to jest najlepszy sposób na popsucie jednego i drugiego. Przy czym mówienie, ¿e sieæ jest jest "lekka" albo "ciê¿ka", trochê jest tu myl±ce bo zwis wstêpny przewodu jezdnego i elastyczno¶æ sieci zale¿y nie tylko od masy przewodu ale od jego naci±gu.
Odpowiedz

#25
Obleśny Szczur napisał(a):Na odwrót - im lżejsza sieć tym mniejsza siła docisku, jakbyś miał dużą siłą docisku patyka do lekkiej sieci to by Ci patyk tą sieć podnosił
No tak właśnie myślałem Wink
Cytat:Przy czym mówienie, że sieć jest jest "lekka" albo "ciężka", trochę jest tu mylące bo zwis wstępny przewodu jezdnego i elastyczność sieci zależy nie tylko od masy przewodu ale od jego naciągu.
Ale ileś tam standardowo patyk naciska (nie pamiętam teraz wartości)
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz

#26
Taki statyczny docisk to coś koło 9kG.
Odpowiedz

#27
Będą trzy kolejne zmodernizowane lokomotywy EU07 (1525, 1526, 1527) dla PKP Cargo.

Więcej: http://www.cargowlkp.pl/index.php?optio ... 7&Itemid=2
Odpowiedz

#28
Do modernizacji idzie min. EU07- 010 z 1967roku. Ciekawe w jakim stanie jest pudło tej lokomotywy. Aby nie było tak że wpakujemy kasę na modernizację, pojeździmy kilka lat, wtedy okaże się że wskutek postępującej rdzy lok idzie na złom.
Odpowiedz

#29
Wcześniej w Gliwicach wycofano z naprawy EU07-225, z powodu zbyt dużego zużycia podzespołów. Mimo to o o stan korozji bym się nie martwił, najważniejsze są "wnętrzności".

Tak dla przykładu jak wyglądała przed modernizacją EU07-1521.
http://www.garnek.pl/mkseba/11566174/eu07-059
Odpowiedz

#30
Podobno EU07-1524 została przenumerowana na EU07-1601 :->
Może ktoś potwierdzić?
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  PKP IC sprzedaje 120 EU07 pitagoras23 58 33 571 23.07.2021, 22:05
Ostatni post: KazET21224142
  Klimatyzacja do EU07 - koszty MegaTVHD 0 2 593 27.01.2019, 14:40
Ostatni post: MegaTVHD
  Modernizacja 20 lokomotyw EP/EU07 wołodyjowskiIC 0 2 730 15.02.2017, 10:11
Ostatni post: wołodyjowskiIC
  EU07 w Czechach przem710 2 3 821 25.01.2016, 20:28
Ostatni post: pitagoras23
  Modernizacja EU07 dla PKP IC przem710 6 5 311 11.01.2016, 10:37
Ostatni post: przem710

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.