17.01.2012, 21:48
Między innymi pozbyto się gniazd sterowania wielokrotnego i drzwi do kabiny od strony maszynisty, oraz zamontowano nowe pantografy 160EC.
Volenti non fit iniuria
Modernizacja EU07
|
17.01.2012, 21:48
Między innymi pozbyto się gniazd sterowania wielokrotnego i drzwi do kabiny od strony maszynisty, oraz zamontowano nowe pantografy 160EC.
Volenti non fit iniuria
17.01.2012, 23:13
Na boku ³adnie wymalowana, a co z przodem? Nie bêdzie oznaczenia na czole?
18.01.2012, 09:35
Znaczy gniazd wielokrotnego się nie pozbyto. Teraz to te małe białe gniazdka pod szybami na rogach.
18.01.2012, 09:38
Najgorsze są tylko pantografy jednopołówkowe, które nie nadają się na naszą polską sieć, która jest zbyt ciężka. Wiem, że ojciec jako dyspozytor w PKP Energetyka ma zawsze sporo zgłoszeń, że pociąg połamał pantografy i prawie 90% wszystkich zgłoszeń dotyczy nowo zmodernizowanych pantografów jednopołówkowych.
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
18.01.2012, 10:43
^^ to jest prototyp EC-Engineering - jest nadzieja, że np będą lepsze od powszechnie używanych Stemmanów, ale zobaczymy.
[ Dodano: 2012-01-18, 10:44 ] MichałŁ napisał(a):Znaczy gniazd wielokrotnego się nie pozbyto. Teraz to te małe białe gniazdka pod szybami na rogach.Zgadza się. To już nie jest klasyczne sterowanie po warkoczach. Teraz będzie CAN, w związku z czym klasycznej siódemki się tu nie podłączy.
18.01.2012, 15:47
Te patyki s± na zmodernizowanych kiblach z Newagu, jak na razie nie s³ysza³em, ¿eby co¶ niedobrego siê z nimi dzia³o. Problem z sieci± trakcyjn± nie upatrywa³bym raczej w tym, ¿e jest "ciê¿ka", ale nie do koñca dok³adnie za³o¿ona.
18.01.2012, 18:19
Wiesz specjaliści od trakcji porównują jej wagę w porównaniu z siecią niemiecką, która jest "cieńsza", ma mniejszą średnicę wynikająca z większego napięcia. To wszystko przekłada się na ilość zużywanej miedzi.
Założenie też się pewnie na to składa bo to ma już swoje lata i ulega procesom fizycznym oraz niestety poddaje się na wypadek kradzieży.
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
18.01.2012, 21:12
Nie wiem czy dobrze rozumiem, ale jak sieć jest cięższa to nie można zwiększyć siły docisku patyka (tak, aby równoważył ciężar przewodu)?
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
18.01.2012, 21:20
Na odwrót - im l¿ejsza sieæ tym mniejsza si³a docisku, jakby¶ mia³ du¿± si³± docisku patyka do lekkiej sieci to by Ci patyk t± sieæ podnosi³ - a to jest najlepszy sposób na popsucie jednego i drugiego. Przy czym mówienie, ¿e sieæ jest jest "lekka" albo "ciê¿ka", trochê jest tu myl±ce bo zwis wstêpny przewodu jezdnego i elastyczno¶æ sieci zale¿y nie tylko od masy przewodu ale od jego naci±gu.
18.01.2012, 21:48
Obleśny Szczur napisał(a):Na odwrót - im lżejsza sieć tym mniejsza siła docisku, jakbyś miał dużą siłą docisku patyka do lekkiej sieci to by Ci patyk tą sieć podnosiłNo tak właśnie myślałem Cytat:Przy czym mówienie, że sieć jest jest "lekka" albo "ciężka", trochę jest tu mylące bo zwis wstępny przewodu jezdnego i elastyczność sieci zależy nie tylko od masy przewodu ale od jego naciągu.Ale ileś tam standardowo patyk naciska (nie pamiętam teraz wartości)
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
19.01.2012, 14:59
Taki statyczny docisk to coś koło 9kG.
26.01.2012, 06:08
Będą trzy kolejne zmodernizowane lokomotywy EU07 (1525, 1526, 1527) dla PKP Cargo.
Więcej: http://www.cargowlkp.pl/index.php?optio ... 7&Itemid=2
26.01.2012, 08:57
Do modernizacji idzie min. EU07- 010 z 1967roku. Ciekawe w jakim stanie jest pudło tej lokomotywy. Aby nie było tak że wpakujemy kasę na modernizację, pojeździmy kilka lat, wtedy okaże się że wskutek postępującej rdzy lok idzie na złom.
26.01.2012, 11:29
Wcześniej w Gliwicach wycofano z naprawy EU07-225, z powodu zbyt dużego zużycia podzespołów. Mimo to o o stan korozji bym się nie martwił, najważniejsze są "wnętrzności".
Tak dla przykładu jak wyglądała przed modernizacją EU07-1521. http://www.garnek.pl/mkseba/11566174/eu07-059
20.01.2013, 10:04
Podobno EU07-1524 została przenumerowana na EU07-1601 :->
Może ktoś potwierdzić?
Pozdrawiam MrMalyMK
http://www.youtube.com/user/MrMalyMK |
Podobne wątki… | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
PKP IC sprzedaje 120 EU07 | pitagoras23 | 58 | 33 571 |
23.07.2021, 22:05 Ostatni post: KazET21224142 |
|
Klimatyzacja do EU07 - koszty | MegaTVHD | 0 | 2 593 |
27.01.2019, 14:40 Ostatni post: MegaTVHD |
|
Modernizacja 20 lokomotyw EP/EU07 | wołodyjowskiIC | 0 | 2 730 |
15.02.2017, 10:11 Ostatni post: wołodyjowskiIC |
|
EU07 w Czechach | przem710 | 2 | 3 821 |
25.01.2016, 20:28 Ostatni post: pitagoras23 |
|
Modernizacja EU07 dla PKP IC | przem710 | 6 | 5 311 |
11.01.2016, 10:37 Ostatni post: przem710 |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
2 gości |