Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[WKD] Tabor WKD
#16
No nie wiem, ale wydaje mi się, że to mogłaby być wielka atrakcja, przejechać się pociągiem po torach tramwajowych Wink

Te nowe wukadki, mam na myśli EN97, z zewnątrz wyglądają jak jakieś wynalazki rodem zza wschodniej granicy, mógłby ktoś opisać wrażenia z jazdy nimi?
A propozycja newagowska...no cóż, jeszcze brzydsza Smile
Jaro

Odpowiedz

#17
A tymczasem EN95 stoi sobie na pesie rozebrany do samego szkieletu...
Odpowiedz

#18
Mój znajomy mówił mi, że szerokość obręczy w zestawach kołowych EN94 jest inna niż w przypadku tramwajów i dlatego nie da rady wpuścić tych jednostek na tory tramwajowe.
Odpowiedz

#19
Hmm… To po co kolejom ulicznym ta jednostka?
Odpowiedz

#20
Mariusz W. napisał(a):Hmm… To po co kolejom ulicznym ta jednostka?

Może TW, które mają dość ciekawy zbiór zabytkowego taboru, chcą mieć również WuKaDkę? EN94 niekoniecznie musi jeździć. Może być zabytkiem nieruchomym.

Warszawski KMKM posiada przecież w swoich zbiorach trolejbus.
Odpowiedz

#21
Przecież w Warszawie trolejbusy jeździły Wink
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz

#22
rustsaltz napisał(a):Przecież w Warszawie trolejbusy jeździły Wink

Masz rację, jeździły do 1995 roku. Miałem bardziej na myśli, że obecnie (choć ostatnio czytałem, że są jakieś nieśmiałe przymiarki do powrotu) nie ma stolicy infrastruktury dla trolejbusów, więc trolek, który jest w posiadaniu KMKM jest nieruchomym eksponatem. W sumie jakby nie patrzeć, to po wojnie WuKaDki jeździły również po Warszawie ;-)
Odpowiedz

#23
Tak, ale jeździły EN80, EN94 już się na jazdę po ulicach Warszawy nie załapały Wink
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz

#24
Afrika_Bambaata napisał(a):Mój znajomy mówił mi, że szerokość obręczy w zestawach kołowych EN94 jest inna niż w przypadku tramwajów i dlatego nie da rady wpuścić tych jednostek na tory tramwajowe.
A czy nie pasują do nich wózki ze 105N? Pytanie może idiotyczne, ale przecież EN94 był wymyślony właśnie jako tramwaj, nie jako pociąg, w podobnym czasie, jak 105N i krótko po 102N.
Jaro

Odpowiedz

#25
EN94 był zupełnie nowym projektem, niezależnym od 102N i 105N.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz

#26
Tomasz Zajkowski na forumowej galerii napisał(a):Pojazd został kupiony przez Straż Pożarną, będzie robić za poligon ćwiczebny.
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Odpowiedz

#27
DamianT napisał(a):
Tomasz Zajkowski na forumowej galerii napisał(a):Pojazd został kupiony przez Straż Pożarną, będzie robić za poligon ćwiczebny.

Czyli jednak na 1435.pl podano nieprawdziwą informację. Tomasz akurat jest blisko WKD, więc to co napisał należy brać za pewne w 99,99%, jak nie w 100%.
Odpowiedz

#28
http://www.kurierkolejowy.eu/aktualnosc ... a-WKD.html

Pierwszy plus-przed i po dzwonie na przejeździe wygląd nie ulega zmianie.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz

#29
rustsaltz napisał(a):przed i po dzwonie na przejeździe wygląd nie ulega zmianie.

Sąsiad powiedział wczoraj to samo :-D
Odpowiedz

#30
Wizualizacja wizualizacją, zobaczymy jak będzie wyglądać na żywo. Jest to dość odważny projekt Smile
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Tabor w różnych spółkach SAP102 10 1 027 28.10.2024, 14:00
Ostatni post: SAP102
  [KŚ] Tabor Kolei Śląskich pitagoras23 898 316 268 31.07.2020, 12:18
Ostatni post: KazET21224142

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.