Liczba postów: 715
Liczba wątków: 13
Dołączył: 03.07.2012
Reputacja:
0
A tymczasem EN95 stoi sobie na pesie rozebrany do samego szkieletu...
Liczba postów: 1 430
Liczba wątków: 62
Dołączył: 28.02.2018
Reputacja:
3
Mój znajomy mówił mi, że szerokość obręczy w zestawach kołowych EN94 jest inna niż w przypadku tramwajów i dlatego nie da rady wpuścić tych jednostek na tory tramwajowe.
Liczba postów: 2 555
Liczba wątków: 134
Dołączył: 15.03.2011
Reputacja:
0
Hmm… To po co kolejom ulicznym ta jednostka?
Liczba postów: 6 881
Liczba wątków: 156
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
26
Przecież w Warszawie trolejbusy jeździły
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Liczba postów: 6 881
Liczba wątków: 156
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
26
Tak, ale jeździły EN80, EN94 już się na jazdę po ulicach Warszawy nie załapały
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Liczba postów: 6 881
Liczba wątków: 156
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
26
EN94 był zupełnie nowym projektem, niezależnym od 102N i 105N.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Liczba postów: 6 881
Liczba wątków: 156
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
26
http://www.kurierkolejowy.eu/aktualnosc ... a-WKD.html
Pierwszy plus-przed i po dzwonie na przejeździe wygląd nie ulega zmianie.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL