Liczba postów: 6 881
Liczba wątków: 156
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
26
Hm... Jeżeli rozjazd kierował na krzywo (największe zagrożenie w przypadku zablokowania rozjazdu) to nie można by było podać semafora na wolną. Więc pismak przesadza, że zagrożenie katastrofą było realne...
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Liczba postów: 1 026
Liczba wątków: 27
Dołączył: 28.06.2010
Reputacja:
0
17 kwietnia 2014 r.
Defekt pociągu ROE 64102 Rudawy relacji Jelenia Góra - Warszawa Wschodnia w stacji św. Katarzyna. Pociąg odwołany na odcinku św. Katarzyna - Kędzierzyn Koźle. Pasażerów zabrał MPJ 64104 do stacji Kędzierzyn Koźle gdzie czekał na nich pociąg MPE 41120. Opóźnieniu uległ pociąg APM 64630 (90 minut).
Niech nas łączy honor i więź zawodowa!
Kiedyś zawód maszynisty to był szacunek, teraz wstyd.
Zestawienia pociągów
mixer, to są nieoficjalne informacje nie wiesz jak było na prawdę, swoje czasu w Rembertowie też był podobny wypadek tylko z udziałem ciężarówki. Napisano że kierowca wrócił do szoferki aby wyciągnąć auto które się zaklinowało, jednak on wrócił aby wyciągnąć śpiącego kolegę, niestety zginęli obaj.
Taka informacja została podana na Facebooku przez autora Kajetan Orliński: Zadziałał alarm "Radiostop" uruchomiony z nieznanego źródła na kanale 5. Na szlaku znajdował się pociąg nr 464025/4 [Ecco Rail Spółka z o.o.[ relacji Chorzów Stary - Opole Główne Towarowa prowadzony lok. EU07E - 109 [skład długich szyn]. Tor nr 2 zamknięty od godz 8:31 do godz 11:25 - przerwa w ruchu [tor nr 1 zamknięty całodobowo - rewitalizacja linii137]. Na wskutek nagłego hamowania nastąpiło przesunięcie ładunku i wbicie się szyn w lokomotywę. Powiadomiono przewoźnika, SOK, Policję i zainteresowane służby. Poc pasażerskie w tranzycie przez stacje Gliwice muszą być przestawiane przez grupę towarową, z kierunku st. Gliwice Łabędy jazda torem 4 linii 168 , do st Gliwice Łabedy jazda torem 3 linii 168. Pociąg ściągnięty do stacji Gliwic Łabęd przy pomocy lok SM42 - 1221 (PKP CARGO) o godz 11:22. Alarm odebrany na lok. EU07E - 109 [Pyrlandia F747; nr fabr. - 0048/ON], posterunku Szobiszowice [RADMOR 336 nr fabr. 7600593].
Liczba postów: 6 881
Liczba wątków: 156
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
26
A tak czasem ładunek nie powinien być tak zabezpieczony, aby przesunięcie nie nastąpiło?
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
rustsaltz, tak powinno być, jednak ECCO Rail zabezpieczył inaczej.
Liczba postów: 6 881
Liczba wątków: 156
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
26
Hm... Na fali dyskusji o mniejszych przewoźnikach?
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Liczba postów: 5 941
Liczba wątków: 146
Dołączył: 20.08.2010
Reputacja:
5
Swoją drogą jaka jest siła nagłego hamowania? Jaką drogę pokonuje skład powiedzmy ze 100km/h do 0 km/h przy takim hamowaniu?
Liczba postów: 6 881
Liczba wątków: 156
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
26
Każdy pociąg hamuje inaczej.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Liczba postów: 965
Liczba wątków: 22
Dołączył: 19.04.2012
Reputacja:
0
Transport szyn ma V max do 60km/h na prostym odcinku.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.kolejgniezno.cba.pl">www.kolejgniezno.cba.pl</a><!-- w -->