14.10.2019, 06:35
Witam.
Chciałbym, żeby ktoś mi wyjaśnił jak wygląda zasilanie pantografów po uruchomieniu sprężarki głównej. Jak i dokąd trafia powietrze. Bo przecież jak podniesiemy pantografy wyłączamy sprężarkę małą. A na manometrze pantografów ciśnienie jest max 4,5, więc pewnie jakiś reduktor z głównego? Ale na logikę jakby główny opróżnić podczas hamowania a pantografy opadły i trzeba podnieść to lipa.. czy z rozrządczego idzie hmmm?
Proszę o wyjaśnienie skąd się bierze powietrze która droga i jak z uzupełnianiem po opuszczaniu po uruchomieniu itp.
Pozdrawiam
Chciałbym, żeby ktoś mi wyjaśnił jak wygląda zasilanie pantografów po uruchomieniu sprężarki głównej. Jak i dokąd trafia powietrze. Bo przecież jak podniesiemy pantografy wyłączamy sprężarkę małą. A na manometrze pantografów ciśnienie jest max 4,5, więc pewnie jakiś reduktor z głównego? Ale na logikę jakby główny opróżnić podczas hamowania a pantografy opadły i trzeba podnieść to lipa.. czy z rozrządczego idzie hmmm?
Proszę o wyjaśnienie skąd się bierze powietrze która droga i jak z uzupełnianiem po opuszczaniu po uruchomieniu itp.
Pozdrawiam