Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Komfort podróży w PKP Intercity
#16
Słuchajcie a KTO decyduje o kolejności wagonów w ZESTAWIENIACH? Pomyślałam sobie,że gdyby w ZEFIRZE z Katowic do Kołobrzegu wagon BEZPRZEDZIAŁOWY /chodzi o to lepsze WEJŚCIE-SCHODY/sąsiadował z tym z wagonem z przedziałem dla niepełnosprawnych/obecnie tak nie jest dzielą je trzy wagonySad/ jak to ma miejsce OBECNIE w ZESTAWIENIU w ZEFIRZE Z Kołobrzegu DO Katowic byłoby TO SUPER ułatwienie dla osób z ograniczoną sprawnością ruchową-mogliby sobie po prostu-bez angażowania POMOCY PKP-Intercity wsiadać tym bezprzedziałowym i przejść do sąsiedniego z przedziałem dla nich.
Bea
Odpowiedz

#17
To nie bardzo jest możliwe. Rowerowy powinien być na końcu. Za nim są wagony okresowo kursujące. Wtedy wsiadające grupy rowerzystów nie kolidują z pozostałymi podróżnymi. Z kolei miejsca dla osób niepełnosprawnych i z dziećmi sąsiadują z przedziałem służbowym, a ten urządza się w pierwszym wagonie 2 klasy.
Zawsze możesz wziąć miejscówki w tym wagonie sąsiadującym z rowerowym, niezależnie od miejsc dedykowanych.
Odpowiedz

#18
Hmm rowerowy na końcu-niezupełnie tak jest w praktyce. Zobacz sobie JAK wygląda ZESTAWIENIE ZEFIRA wyjeżdżającego z KOŁOBRZEGU do Katowic......... :?
Bea
Odpowiedz

#19
Mariusz W. Uważasz że tak jest czy to jest to po prostu Twoja wizja jak powinno to wyglądać?
Odpowiedz

#20
Nie jest to moja wizja a w praktyce pewnie różnie z tym bywa. ;-)
Odpowiedz

#21
Pytanie zasadnicze brzmiało:KTO decyduje o kolejności wagonów w ZESTAWIENIACH i ewentualnie DO KOGO można by się zwrócić z moją sugestią?
Bea
Odpowiedz

#22
Praktyka jest taka że kierownik w jednym pociągi siedzi w wagonie 1 w innym pociągu wagon 7 a w jeszcze innym w 4 od czoła. Teraz się nie połapiesz jak to robią i przede wszystkim kto to robi.
Odpowiedz

#23
Czyli regularny BURDEL na tej kolei i tyle :-P Napisałam maila na uwagi@.......itd ZOBACZYMY?
Bea
Odpowiedz

#24
mixer napisał(a):Praktyka jest taka że kierownik w jednym pociągi siedzi w wagonie 1 w innym pociągu wagon 7 a w jeszcze innym w 4 od czoła. Teraz się nie połapiesz jak to robią i przede wszystkim kto to robi.

Kierownik siedzi w pierwszym wagonie klasy drugiej z przedziałami sąsiadującymi z klasą pierwszą z tąd raz jest na przodzie, raz na tyle a raz na środku.

bea napisał(a):Czyli regularny BURDEL na tej kolei i tyle
Jest to według wyższej zasady, zwykły podróżny nie musi wiedzieć według jakiego schematu rozmieszczany jest przedział dla drużyny konduktorskiej. Pasażer ma zaznaczone gdzie jest ten przedział i tyle starczy.

bea napisał(a):Napisałam maila na uwagi@
W jakiej konkretnie sprawie?
Niech nas łączy honor i więź zawodowa!

Kiedyś zawód maszynisty to był szacunek, teraz wstyd.

Zestawienia pociągów
Odpowiedz

#25
Sorki drodzy koledzy ale nie INTERESUJE MNIE GDZIE siedzi KIEROWNIK I DRUŻYNA. Jak już wsiądę TO SOBIE PORADZĘ BEZ NICH. Mnie interesuje SENSOWNE I LOGICZNE-ułatwiające wsiadanie niepełnosprawnym rozmieszczenie wagonów -tak jak opisałam powyżej a nie robienie CYRKU z szarpaniem osoby niepełnosprawnej przez obsługę/bo jak inaczej???/w celu pokonania TYCH DEBILNYCH SCHODÓW!!! Dobrze by było aby OSOBA DECYZYJNA W TYM TEMACIE RUSZYŁA SIĘ ZZA BIURKA I ZOBACZYŁA JAK WYGLĄDAJĄ REALIA! TYLE.
Bea
Odpowiedz

#26
Poznanski_mech napisał(a):Kierownik siedzi w pierwszym wagonie klasy drugiej z przedziałami sąsiadującymi z klasą pierwszą z tąd raz jest na przodzie, raz na tyle a raz na środku.
Tak jest może i na expresach i to by się zgadzało z Twoją definicją ale nie w pociągach TLK, które zazwyczaj obsługuję.
Odpowiedz

#27
bea napisał(a):Sorki drodzy koledzy ale nie INTERESUJE MNIE GDZIE siedzi KIEROWNIK I DRUŻYNA.
To już Twój problem.

bea napisał(a):Mnie interesuje SENSOWNE I LOGICZNE-ułatwiające wsiadanie niepełnosprawnym rozmieszczenie wagonów -tak jak opisałam powyżej a nie robienie CYRKU z szarpaniem osoby niepełnosprawnej przez obsługę/bo jak inaczej???
Niedługo uruchomimy teleport z platformy peronu wprost na miejsce w przedziale, będzie działać wyłącznie w Katowicach i Kołobrzegu.

bea napisał(a):W jakiej konkretnie sprawie?
A JAK MYŚLISZ??? W JAKIEJ?
Zaraz mi bębenki w uszach j..., nie krzycz tyle. Nie jesteś tutaj jedyną użytkowniczką więc nie muszę się wgłębiać w Twoje myśli. Nie chcesz odpowiedzi od źródła to nie.

mixer napisał(a):Tak jest może i na expresach i to by się zgadzało z Twoją definicją ale nie w pociągach TLK, które zazwyczaj obsługuję.
Sugerujesz że E20 to wyjątek? Pokaż mi konkretne przykłady gdzie przedział dla drużyny konduktorskiej jest ulokowany byle gdzie.
Niech nas łączy honor i więź zawodowa!

Kiedyś zawód maszynisty to był szacunek, teraz wstyd.

Zestawienia pociągów
Odpowiedz

#28
bea napisał(a):Słuchajcie a KTO decyduje o kolejności wagonów w ZESTAWIENIACH?

Bodaj zespół opracowujący rozkłady. Podaje się w nich szczegółowe zestawienia składów, obsługę trakcyjną etc.
I tak, zawsze jako pierwsze są wagony przedziałowe, na końcu wagony bezprzedzialowe. W każdym rodzaju pociągu.
Odpowiedz

#29
np. 16102, 18108, 10110.
Odpowiedz

#30
DO PAZNAŃSKI_mech: CHłopie swoje FRUSTRACJE i złośliwości zostaw sobie dla siebie nie mam ochoty czytać takich odpowiedzi! Już nie mówię o niestosowności takich wypowiedzi w stosunku do osób niepełnosprawnych........
Bea
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  TLK 407 Warszawa - Budapeszt - jakie wagony i komfort w sypialnym? qlex 4 4 491 01.09.2015, 09:44
Ostatni post: qlex

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
18 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.