Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Przyszłość Żywczanki
#1
Także tu poczyniono spore błędy. Od zeszłego roku pomimo protestów i apeli ludzi korzystających z trasy MZPR postanowił zamiast pociągów na trasy wprowadzić ZKA, choć szynobus dla tej linii jest, tak niestety niszczą jedną z linii kolejowych, choć trzeba pamiętać, że w ZKA ani roweru , ani innych większych sprzętów nie przewiezie się. Ale o tym szefostwo zapomniało.
Na tym cierpią inne linie kolejowe. A szkoda, bowiem zamiast ciąć pociągi trzeba było pomyśleć o pociągach typu Zakopane-Żywiec, Kraków-Żywiec. Chetni by sie znaleźli...

//edit by Obleśny Szczur
Zadbaj o wielkie litery i ogonki.
Odpowiedz

#2
Dla tej linii niestety nie ma szynobusu. EN57 - za duży. SA109 - spalinowy, bez sensu jeździć nim pod drutem.
Odpowiedz

#3
kaktus, niekiedy taniej wyjdzie puścić mały szynobus niż EN57, kilka województw już tak robi poza godzinami szczytowymi.
Odpowiedz

#4
Ale to i tak lepsze wyjście jak prowadzenie ZKA w sytualcji w której linia jest przejezdna. A co stoi na przeszkodzie aby 57 puścić od zakopanego, czy Krakowa...
Odpowiedz

#5
kris123, miałem okazję jechac pociągiem Sucha - Żywiec w wakacje (gdy 3 pary były na KKA a 2 na EZT) i się nie dziwie że na tej linii funkcjonuje kaka. Przez całą trasę przez pociąg przewineło się może z 15-17 pasażerów, więc jakie wpływy z biletów były? Obstawiam na ok. 50 PLN bo część pasażerów stanowiły pewnie osoby które mają zniżki kolejowe i pasażerowie z miesięcznymi.
Ratunkiem dla linii typu Sucha-Żywiec są małe elektryczne szynobusy typu EN81, urzędy marszałkowskie póki mogą powinni czerpać pieniądze z UE na te cele, niebawem Bruksela ,,zakręci kurek" z pieniędzmi i wtedy będzie już za późno.

A na przeszkodzie dłuższy relacją stoi kasa i co najgorsze GRANICA WOJEWÓDZTWA.
Odpowiedz

#6
No właśnie sławna granica województwa. Choć to dziwne, bo sami sobie dołki kopią. inna rzecz, że pytanie , o której godzinie jechałeś i w jaki dzień. W każdym razie ja jestem zdania, że NIE MA LINII NIERENTOWNEJ SĄ LINIE ŹLE ZARZĄDZANE. I błędów jest sporo. Pojawiają się zmiany rozkładu od przypadku, lecą skomunikowania. Na przykład likwidacja 5032 ( Zakopane-Sucha) pozbawiła skomunikowania składu na Żywiec.
A ludzi nie przyciągnie się ZKA. Ludzi można przyciągnąć nowym szynobusem, ceną. To nie jest błąd, że wiele osob ma zniżki, gdyż firmy dopłacają do przejazdu pracowników.
A prawda jest taka, że zamiast wszystko co mamy pchać na balice czy inne trasy taki szynobus trzeba puścić w inne miejsca. Tylko tak można uratować linię. A potem jak ludzi bedzie więcej dać EN 57
Odpowiedz

#7
kris123, dokładnie 4 sierpnia, kurs popołudniowy z Suchej do Żywca (R-34527), wtedy jeździły dwie pary tylko, godziny niestety niezapisuję w ilości przejechanych km.
Odpowiedz

#8
Czyli może winne były wakacje. W każdym razie mnie zastanawia tylko inna rzecz zrobili swego czasu pociąg Krakow-Żywiec, ale nikt nie pomyślał o pociagu powrotnym. pozbyto się Skalnicy. I pytanie czym przyciągnąć ludzi...
A linia potencjał ma. Być może nie na skład 57 ale szynobus na pewno by się przydał. Poza tym w ZKA nie przewieziemy roweru, a to też może podróżnego odstraszyć.
Odpowiedz

#9
kaktus napisał(a):Dla tej linii niestety nie ma szynobusu. EN57 - za duży. SA109 - spalinowy, bez sensu jeździć nim pod drutem.

Na trasie Tura na odcinku Gdynia-Tczew (53 km) jeżdżą szynobusy pod drutem.
Odpowiedz

#10
Wszystko jest do dogrania. Najgorsza rzecz to bawienie się w półśrodki typu ZKA
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Szybciej z Krakowa do Zakopanego - świetlana przyszłość kazio 86 43 512 22.07.2018, 14:23
Ostatni post: kazio
  Przyszłość kolejowej Zakopianki kris123 8 7 143 23.09.2014, 13:00
Ostatni post: Adams
  Przyszłość kolejowej Kryniczanki kris123 64 28 245 14.09.2011, 21:01
Ostatni post: kris123
  Przyszłość linii Stróże-Jasło kris123 4 4 735 24.02.2011, 10:12
Ostatni post: kris123

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.