Liczba postów: 914
Liczba wątków: 1
Dołączył: 27.04.2017
Reputacja:
15
Jak szukasz przygód i klikudniowych wypadow w Polske to Majkoltrans, Captrain i PMT są dla Ciebie XD. Kasa jest też tam w miarę spoko ale jeżeli chcesz iść na maszyniste tylko dla kasy to daj sobie spokój. Pamiętaj że w tych firmach nie masz grafiku i pracujesz często na telefon więc musisz być BARDZO dyspozycyjny, no i tam często trzeba też pracować jako np manewrowy/ustawiacz jak jest taka potrzeba. Wynagrodzenie jest niby atrakcyjne ale patrząc na to ile godzin musisz spędzić w pracy to ten obraz nieco ulega zmianie.
Liczba postów: 4
Liczba wątków: 0
Dołączył: 16.04.2019
Reputacja:
0
Zdecydowanie nie chcę iść tam tylko dla kasy. Zmiana zawodu raczej spowoduje, że moje dochody zmaleją. Ale to też działa w drugą stronę. Rozsądek podpowiada, by dobrze płatnej pracy nie zamieniać na inną, tylko dlatego że jest to jakieś marzenie tkwiące z tyłu głowy od dzieciństwa. Dlatego pieniądze muszą być dobre, a praca ciekawa, bo inaczej na tych pociągach długo nie wytrzymam.
A orientujesz się może jakie kwoty wchodzą w grę w tych firmach? Ile dostanie świeżak i gdzie jest sufit?
Liczba postów: 914
Liczba wątków: 1
Dołączył: 27.04.2017
Reputacja:
15
Jak zrobisz normę+nadgodziny(36h)+hotele+dojazdy w taxi co daje jakieś 300 godzin miesięcu to 8-9 tysi na rękę weźmiesz, oczywiście jako pełnoprawny maszynista po prawie 2 letnim szkoleniu z uprawnieniami np ustawiacza. Lotos czy Koleje Dolnośląskie dają zarobic z nadgodzinami około 6 na rękę przy łącznie około 200 godzinach w pracy co moim zdaniem jest dużo lepszą opcją niż praca w kolejowym obozie pracy XD
Liczba postów: 6 881
Liczba wątków: 156
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
26
Jeśli idziesz na kolej ze zboczenia to nie dość, że będziesz traktowany jak odmieniec to jeszcze sam będziesz się frustrował, że praca maszynisty nie jest pędzeniem dziewiątką w stronę zachodzącego słońca. Wiara, że w ruchu osobowym nie trzeba być dyspozycyjnym jest naiwnością. Nigdy nie wiesz kiedy biuro zadzwoni z propozycją nie do odrzucenia.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Liczba postów: 17
Liczba wątków: 1
Dołączył: 18.03.2019
Reputacja:
1
Czy sądzicie, że jakbym teraz podjął pracę na kolei to miałbym później większą szansę na przyjęcie na świadectwo maszynisty/maszynistę?
Liczba postów: 914
Liczba wątków: 1
Dołączył: 27.04.2017
Reputacja:
15
Tak miałbys, wiele firm właśnie szuka na świadectwo ludzi z licencją+dodatkowymi uprawnieniami np manewrowy /ustawiacz. Inne firmy też patrzą na to czy ktoś wcześnie pracował na kolei.
Liczba postów: 47
Liczba wątków: 1
Dołączył: 19.02.2017
Reputacja:
0
Tylko ciekawe kto go "gołego" przyjmie jak każdy pracodawca szuka już gotowego i najlepiej z 2 latami stażu...
Liczba postów: 17
Liczba wątków: 1
Dołączył: 18.03.2019
Reputacja:
1
Ja obecnie jestem po zdanych badaniach, od połowy maja zaczyna mi się kurs. Spróbuję coś znaleźć jeszcze choćby na kilka miesięcy.
Liczba postów: 47
Liczba wątków: 1
Dołączył: 19.02.2017
Reputacja:
0
Ty czytasz te ogłoszenia czy po prostu tak wrzuciłeś żeby mieć 733-trzeci post?
Liczba postów: 17
Liczba wątków: 1
Dołączył: 18.03.2019
Reputacja:
1
Na PKP Cargo jest oferta pracy 'Kandydat na szkolenie na maszynistę". Co sądzicie? Nie wymagają licencji, która jest jedynie dodatkowym atutem.