Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wyjazd na sz
#1
Proszę rozwiać moje wątpliwości ponieważ u mnie w pracy sprawa jest bardzo dyskusyjna i w praktyce również różnie to wygląda. 
Chodzi o sytuację gdy pociąg, który do nas wjechał, przejeżdża przez całą stacje i na ostatnim semaforze, który jest już wyjazdowym na szlak dwutorowy na blokadę polsamoczynna dwukierunkowa, droga się utwierdza ( urządzenia komputerowe) ale nie zostaje wyświetlony sygnał zezwalajacy na semaforze wyjazdowym. Pociąg wyjeżdża na Sz. Czy przed wyswietleniem Sz powinnam wprowadzić telefoniczne zapowiadanie pociągów? Czy muszę użyć dPo skoro blokada działa prawidłowo. Ile ludzi tyle interpretacji a ja chcę dobrze pracować. Czy ewentualnie pierwszy pociąg mógłby pojechać na sz bez wprowadzania tzp ale gdyby pojawiła się jeszcze raz taka sytuacja to później już by trzeba było wprowadzić tzp?
Odpowiedz

#2
(13.02.2019, 13:27)Ula napisał(a): Proszę rozwiać moje wątpliwości ponieważ u mnie w pracy sprawa jest bardzo dyskusyjna i w praktyce również różnie to wygląda. 
Chodzi o sytuację gdy pociąg, który do nas wjechał, przejeżdża przez całą stacje i na ostatnim semaforze, który jest już wyjazdowym na szlak dwutorowy na blokadę polsamoczynna dwukierunkowa, droga się utwierdza ( urządzenia komputerowe) ale nie zostaje wyświetlony sygnał zezwalajacy na semaforze wyjazdowym. Pociąg wyjeżdża na Sz. Czy przed wyswietleniem Sz powinnam wprowadzić telefoniczne zapowiadanie pociągów? Czy muszę użyć dPo skoro blokada działa prawidłowo. Ile ludzi tyle interpretacji a ja chcę dobrze pracować. Czy ewentualnie pierwszy pociąg mógłby pojechać na sz bez wprowadzania tzp ale gdyby pojawiła się jeszcze raz taka sytuacja to później już by trzeba było wprowadzić tzp?

Ciekawi mnie na jakim stanowisku jesteś.

Wszystko jest w Ir-1. Więc sprawa nie jest w ogóle dyskusyjna.
Ir-1, paragraf 28, punkt 16. 
W przypadku niemożności nastawienia sygnału zezwalającego na semaforze wyjazdowym wprowadza się telefoniczne zapowiadanie pociągów.
Odpowiedz

#3
(24.03.2019, 12:45)amria napisał(a):
(13.02.2019, 13:27)Ula napisał(a): Proszę rozwiać moje wątpliwości ponieważ u mnie w pracy sprawa jest bardzo dyskusyjna i w praktyce również różnie to wygląda. 
Chodzi o sytuację gdy pociąg, który do nas wjechał, przejeżdża przez całą stacje i na ostatnim semaforze, który jest już wyjazdowym na szlak dwutorowy na blokadę polsamoczynna dwukierunkowa, droga się utwierdza ( urządzenia komputerowe) ale nie zostaje wyświetlony sygnał zezwalajacy na semaforze wyjazdowym. Pociąg wyjeżdża na Sz. Czy przed wyswietleniem Sz powinnam wprowadzić telefoniczne zapowiadanie pociągów? Czy muszę użyć dPo skoro blokada działa prawidłowo. Ile ludzi tyle interpretacji a ja chcę dobrze pracować. Czy ewentualnie pierwszy pociąg mógłby pojechać na sz bez wprowadzania tzp ale gdyby pojawiła się jeszcze raz taka sytuacja to później już by trzeba było wprowadzić tzp?

Ciekawi mnie na jakim stanowisku jesteś.

Wszystko jest w Ir-1. Więc sprawa nie jest w ogóle dyskusyjna.
Ir-1, paragraf 28, punkt 16. 
W przypadku niemożności nastawienia sygnału zezwalającego na semaforze wyjazdowym wprowadza się telefoniczne zapowiadanie pociągów.
Odpowiedz

#4
(25.03.2019, 14:25)Ula napisał(a):
(24.03.2019, 12:45)amria napisał(a):
(13.02.2019, 13:27)Ula napisał(a): Proszę rozwiać moje wątpliwości ponieważ u mnie w pracy sprawa jest bardzo dyskusyjna i w praktyce również różnie to wygląda. 
Chodzi o sytuację gdy pociąg, który do nas wjechał, przejeżdża przez całą stacje i na ostatnim semaforze, który jest już wyjazdowym na szlak dwutorowy na blokadę polsamoczynna dwukierunkowa, droga się utwierdza ( urządzenia komputerowe) ale nie zostaje wyświetlony sygnał zezwalajacy na semaforze wyjazdowym. Pociąg wyjeżdża na Sz. Czy przed wyswietleniem Sz powinnam wprowadzić telefoniczne zapowiadanie pociągów? Czy muszę użyć dPo skoro blokada działa prawidłowo. Ile ludzi tyle interpretacji a ja chcę dobrze pracować. Czy ewentualnie pierwszy pociąg mógłby pojechać na sz bez wprowadzania tzp ale gdyby pojawiła się jeszcze raz taka sytuacja to później już by trzeba było wprowadzić tzp?

Ciekawi mnie na jakim stanowisku jesteś.

Wszystko jest w Ir-1. Więc sprawa nie jest w ogóle dyskusyjna.
Ir-1, paragraf 28, punkt 16. 
W przypadku niemożności nastawienia sygnału zezwalającego na semaforze wyjazdowym wprowadza się telefoniczne zapowiadanie pociągów.

Tak , rozumiem ale chodzi mi o to czy gdy pociag wyjezdza, droga sie utwierdzila ale nie moge badz wygasl przed czolem semafor i wyjazd odbedzie sie na szpo utwierdzonej drodze, np. byl chwilowy zanik napiecia. Czy w tej sytuacji musze wprowadzic tzp i bede uzywac dpo?
Odpowiedz

#5
Jeśli blokada liniowa działa prawidłowo nie trzeba wprowadzać tzp w opisanym przypadku. Par28 pkt16 nic o tym nie mówi.
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Wyjazd z toru nieposiadającego semafora Masz 6 4 508 01.04.2021, 06:11
Ostatni post: rustsaltz
  Wyjazd z manewrami poza wskaznik W5 wi3lo 9 12 549 16.05.2018, 16:33
Ostatni post: WPD
  Zezwolenie na wyjazd z bocznicy w tory plk Prowadzacy_pojazdy 7 5 854 16.12.2017, 08:40
Ostatni post: PeKaP

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.