13.02.2019, 13:27
Proszę rozwiać moje wątpliwości ponieważ u mnie w pracy sprawa jest bardzo dyskusyjna i w praktyce również różnie to wygląda.
Chodzi o sytuację gdy pociąg, który do nas wjechał, przejeżdża przez całą stacje i na ostatnim semaforze, który jest już wyjazdowym na szlak dwutorowy na blokadę polsamoczynna dwukierunkowa, droga się utwierdza ( urządzenia komputerowe) ale nie zostaje wyświetlony sygnał zezwalajacy na semaforze wyjazdowym. Pociąg wyjeżdża na Sz. Czy przed wyswietleniem Sz powinnam wprowadzić telefoniczne zapowiadanie pociągów? Czy muszę użyć dPo skoro blokada działa prawidłowo. Ile ludzi tyle interpretacji a ja chcę dobrze pracować. Czy ewentualnie pierwszy pociąg mógłby pojechać na sz bez wprowadzania tzp ale gdyby pojawiła się jeszcze raz taka sytuacja to później już by trzeba było wprowadzić tzp?
Chodzi o sytuację gdy pociąg, który do nas wjechał, przejeżdża przez całą stacje i na ostatnim semaforze, który jest już wyjazdowym na szlak dwutorowy na blokadę polsamoczynna dwukierunkowa, droga się utwierdza ( urządzenia komputerowe) ale nie zostaje wyświetlony sygnał zezwalajacy na semaforze wyjazdowym. Pociąg wyjeżdża na Sz. Czy przed wyswietleniem Sz powinnam wprowadzić telefoniczne zapowiadanie pociągów? Czy muszę użyć dPo skoro blokada działa prawidłowo. Ile ludzi tyle interpretacji a ja chcę dobrze pracować. Czy ewentualnie pierwszy pociąg mógłby pojechać na sz bez wprowadzania tzp ale gdyby pojawiła się jeszcze raz taka sytuacja to później już by trzeba było wprowadzić tzp?