Doczytałem, że sporą wadą SP47 był jeden układ bocznikowania, co znacząco obniżało jej dynamikę. Czytając trochę o tej lokomotywie natrafiłem na dane techniczne pojazdu, oto one, może kogoś zainteresują:
Oznaczenie kolejowe SP47
Oznaczenie fabryczne 302D
Szerokość toru 1435 mm
Rodzaj przekładni elektryczna
Typ silnika spalinowego 2116SSF
Moc znamionowa silnika spalinowego 3000 KM ( 2205 kW )
Typ silnika trakcyjnego LSb-493
Ilość i moc silników trakcyjnych 6 x 310 kW
Typ prądnicy głównej LSG-2,2-150
Moc znamionowa prądnicy głównej 2140 kW
Największa prędkość konstrukcyjna 120 km/h ( 140 km/h )
Układ osi Co-Co
Nacisk zestawu kołowego na tor 186 kN
Najmniejszy promień łuku toru 100 m
Średnica kół 1100 mm
Długość ze zderzakami 20180 mm
Największa szerokość 2904 mm
Największa wysokość od główki szyny 4258 mm
Rozstaw osi skrętnych wózków 11590 mm
Rozstaw osi zestawów wózka 1800 i 1950 mm
Rozstaw osi skrajnych zestawów lokomotywy 15240 mm
Masa służbowa lokomotywy 114 t
System ogrzewania elektryczne 3kV
Zapas paliwa 5500 l
Zapas wody w układzie silnika spalinowego 1165 l
Zapas piasku 540 kg
Jest też zdjęcie SP47-002 z 2000 roku, jeszcze przed pocięciem:
http://www.psmkms.krakow.pl/kolej/sp47002.jpg