Kilka faktów:
W dniu 19.10 do Warszawy Grochowa dotarł Dart ED161-005. Następnie cztery dni później rozpoczęły się jazdy zapoznawcze oraz w celu wyjeżdżenia 5000 kilometrów wg. planu:
23.10:
PCJ 126005 Warszawa Wschodnia - Lublin
PCJ 216004 Lublin - Warszawa Wschodnia
PCJ 126007 Warszawa Wschodnia - Lublin
PCJ 216006 Lublin - Warszawa Wschodnia
24.10:
PCJ 146002/3 Warszawa Grochów - Bielsko Biała Główna
PCJ 416002/3 Bielsko Biała Główna - Warszawa Wschodnia
25.10 (Wyjazd 166002/3 jeszcze 24.10)
PCJ 166002/3 Warszawa Wschodnia - Jelenia Góra
PCJ 616002/3 Jelenia Góra - Warszawa Grochów
26.10:
PCJ 126005 Warszawa Wschodnia - Lublin
PCJ 216002 Lublin - Warszawa Wschodnia
PCJ 126007 Warszawa Wschodnia - Lublin
PCJ 216004 Lublin - Warszawa Wschodnia
27.10:
PCJ 146002/3 Warszawa Grochów - Bielsko Biała Główna
PCJ 416002/3 Bielsko Biała Główna - Warszawa Wschodnia
28.10/29.10:
PCJ 166002/3 Warszawa Wschodnia - Jelenia Góra
PCJ 616002/3 Jelenia Góra - Warszawa Wschodnia
30.10:
PCJ 126007 Warszawa Wschodnia - Lublin (Wyjazd 29.10. w godzinach późno wieczornych)
PCJ 216006 Lublin - Warszawa Wschodnia
PCJ 126003 Warszawa Wschodnia - Lublin
PCJ 216002 Lublin - Warszawa Wschodnia
PCJ 126005 Warszawa Wschodnia - Lublin
PCJ 216008 Lublin - Warszawa Wschodnia
Według moich skomplikowanych obliczeń pojazd w tym czasie zjeździł ponad
6000 km i to bez przejazdów zjazdowych ze Wschodniego na Grochów, oraz ewentualnych po Warszawie jeżeli takowe miały miejsce.
Od dnia 30.10 na 99,2% nie miał miejsce żaden przejazd jakiegokolwiek Darta poza Warszawę i Mazowsze pod banderą PKP Intercity.
I dla urozmaicenia posta jeszcze ciepła fotka ED161-002 autorstwa Macieja Zygowskiego:
http://rail.phototrans.eu/14,102891,0,PESA_43WE_.html