10.03.2011, 23:30
Ja mam swoja spiskową teorię, którą się z wami podzielę
Zostało postanowione, że 64ka stanie sie łącznikiem pomiędzy Krakowem a CMKą. Toru po nowym śladzie pod 300km/h sie nie zbuduje bo nie ma kasy/konieczności/potrzeby, a "pl/ad 106" po małych poprawkach, szczególnie Kraków-Kozłów, spełni swoją rolę. Robienie łącznika koniecpolskiego nie jest po myśli PLKi gdyż brudziło by to połączenia Kraków-Warszawa, zresztą przed ten sam powód spowodowane sa "kłopoty" z reaktywacją Szczekocin. No to na tyle moich teori :-D
Zostało postanowione, że 64ka stanie sie łącznikiem pomiędzy Krakowem a CMKą. Toru po nowym śladzie pod 300km/h sie nie zbuduje bo nie ma kasy/konieczności/potrzeby, a "pl/ad 106" po małych poprawkach, szczególnie Kraków-Kozłów, spełni swoją rolę. Robienie łącznika koniecpolskiego nie jest po myśli PLKi gdyż brudziło by to połączenia Kraków-Warszawa, zresztą przed ten sam powód spowodowane sa "kłopoty" z reaktywacją Szczekocin. No to na tyle moich teori :-D
http://www.facebook.com/linia274
Linia kolejowa 274 Wrocław Świebodzki - Wałbrzych - Jelenia Góra - Zgorzelec
Linia kolejowa 274 Wrocław Świebodzki - Wałbrzych - Jelenia Góra - Zgorzelec