Liczba postów: 245
Liczba wątków: 11
Dołączył: 28.05.2017
Reputacja:
10
Nie wiadomo. Na razie raczej warto po prostu poczekać na informację.
Liczba postów: 373
Liczba wątków: 22
Dołączył: 25.08.2019
Reputacja:
7
No to poczekamy. Choć wiem że może to pytanie trochę być już trujące, ale z ciekawości zapytam czy jeszcze w tym roku będą jakieś odstawione ET22 szły na naprawę, czy ZNTK na razie będą naprawiać to co mają ?
Liczba postów: 373
Liczba wątków: 22
Dołączył: 25.08.2019
Reputacja:
7
W sumie faktycznie czasami przesadzam z pytaniami. ET22-497 już pojechała czy nadal stoi na Franowie ?
Liczba postów: 245
Liczba wątków: 11
Dołączył: 28.05.2017
Reputacja:
10
1 grudnia pojechał (na czele 22-016)
Liczba postów: 373
Liczba wątków: 22
Dołączył: 25.08.2019
Reputacja:
7
Wiadomo kiedy ET22-849 i 880 przejdą NR ? I jaki przebieg posiada ET22-595, 583 i 397 ?
Liczba postów: 245
Liczba wątków: 11
Dołączył: 28.05.2017
Reputacja:
10
Kaz - miałeś WYRAŹNIE POWIEDZIANE w temacie kiedy sypnąłeś ilością lokomotyw niczym muzułmanie modlitwami, że to nie jest koncert życzeń. Póki co te informacje pozostają do wiadomości PKP Cargo.
Liczba postów: 247
Liczba wątków: 5
Dołączył: 19.06.2012
Reputacja:
13
Nie ma, OS otrzymały wyłącznie maszyny w stanie technicznym nie pozwalającym na wykonanie napraw poziomu P4/2. Każda maszyna została zweryfikowana i oceniona przez pracowników PKP CARGO pod kątem kompletności i zdatności do dalszej służby do naprawy P4/2. Nadanie statusów wyjaśnia więc ich realny stan.
1. Nie i raczej więcej maszyn nie wróci z krzaków, a przynajmniej nie w tym roku, 2. Tak, znaczna nadwyżka taborowa w spółce i ciągle spadające przewozy + zakupy nowego taboru, 3. Raczej nie, choć byłoby to dobre rozwiązanie w przypadku kompletnych egzemplarzy wymagających jedynie rewizji lecz nikt nie myśli w taki sposób. Co prawda do PKP CS przekazano już 2 sztuki ET22 (999 i 1047) jednak były one w dobrym stanie technicznym pozwalającym na wykonanie im napraw poz. P4/2 a więc jeśli mowa o przekazywaniu czegokolwiek to tylko takich maszyn. Jeśli nie przekazano więcej maszyn to znaczy, że nie ma takiej potrzeby. Inne spółki powinny również zostać wsparte w taki sposób i były w przeszłości (około 5 lat temu) takie plany i pomysły.
Naprawy ET22-490 i 497 oraz kilku innych maszyn będą chyba odsunięte w czasie i raczej nie odbędą się w 2020 roku. Przy takim poziomie przewozów i takiej nadwyżce taboru równie dobrze można by całkowicie wstrzymać naprawy elektrowozów PKP CARGO. Sytuacja przewozowa musi się poprawić bo inaczej nie będzie ani napraw ani samej firmy. Mogłoby jednak nie ma takiej potrzeby a na ewidencji są młodsze maszyny z jeszcze niższymi przebiegami i w dobrym stanie technicznym (jak choćby ET22-896).
Liczba postów: 373
Liczba wątków: 22
Dołączył: 25.08.2019
Reputacja:
7
Nie dawno pojawiła się informacja o sprzedaży 211 lokomotyw przez PKP Cargo. Co prawda nie było informacji o sprzedaży ET22, ale na liście tej pojawiły się ich poprzednik - ET21. Oprócz tego podobno wszystkie pojazdy ST43 należące do PKPC zostały wystawione na sprzedaż, oraz podobno ST44. Oprócz tych trzech liniowych lokomotyw na sprzedaż trafiły również lokomotywy manewrowe SM03, SM30, SM31, SM42 i EM10. Czy będzie udostępniona lista jakie są to numery pojazdów ?
Liczba postów: 245
Liczba wątków: 11
Dołączył: 28.05.2017
Reputacja:
10
Na fanpage'u Facebookowym Ilostanu jest lista.
Liczba postów: 20
Liczba wątków: 4
Dołączył: 29.07.2018
Reputacja:
3
Warto czytac serwisy kolejowe typu inforail.pl rynek-kolejowy.pl Tam naprawde jest duzo wiadomosci i odpowiedzi na Twoje pytania.