19.11.2011, 17:53
Dokładnie. Zresztą i tak jest ogromny deficyt taboru więc pewnie jeszcze EN57 pojeżdżą. A niektóre składy po modernie są bardzo wygodne.
EN57 - 50 lat w służbie
|
19.11.2011, 17:53
Dokładnie. Zresztą i tak jest ogromny deficyt taboru więc pewnie jeszcze EN57 pojeżdżą. A niektóre składy po modernie są bardzo wygodne.
22.11.2011, 06:16
Świetne, czasy stałych brygad.
22.11.2011, 10:12
Częstochowa i najdłuższy peron w Polsce. Dziś ta jednostka stoi w krzakach bodajże.
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2
Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
12.12.2011, 10:10
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2
Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
12.12.2011, 11:43
Dobra wiadomość, pozostaje mieć nadzieję że zostanie w swoich starych barwach.
Czytając komentarze można się z głowę złapać. Cytat:12/12/2011 09:35 Autor: działacz kolejowy albo Cytat:EN57-001 powinno się zmodernizować do standardu Polsilver jak i wszystkie jednostki do numeru przynajmniej 600. Przedstawicie mikolstwa pełną gębą, nie chodzi o to by EN57 jeździły cały czas ale by tak ważny egzemplarz zachował się dla przyszłych pokoleń, "fachowi komentatorzy" zrozumieć tego nie potrafią.
12.12.2011, 19:33
To jest znakomita wiadomość, po prostu mnie zaskoczyło. Czekamy na jego 50-lecie EN57.
,,Pociąg nicości, wsiąść łatwo, wysiąść już trudniej"
Pozdrowienie od Grzegorza
26.12.2011, 12:13
No ja taką jednostkę z pierwszą klasą widziałem kilka razy w życiu, ale firanek nie było, ale faktycznie były inne wygodniejsze siedzenia.
Pytanie czy w ogóle w EN57 może być pierwsza klasa, jak kursują one ze składami Regio (ew. interREGIO), w których oficjalnie 1 klasy nie ma. Także na rozkładach.
26.12.2011, 12:18
pitagoras23 napisał(a):Pytanie czy w ogóle w EN57 może być pierwsza klasa, jak kursują one ze składami Regio (ew. interREGIO), w których oficjalnie 1 klasy nie ma. Także na rozkładach. Jasne, w takich jedynkach obowiązują bilety na 2. klasę, czyli formalnie zachowujemy się tak, jakby tych jedynek nie było. Kto zajmie sobie wygodniejsze miejsce - tego zysk.
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
26.12.2011, 12:20
Ja miałem raz okazję usłyszeć od kierownika (jadąc do Kalisza na bilecie miesięcznym na TLK 2kl.), że muszę mieć bilet na 1kl. w Regio, dlatego też poddałem wątpliwości sens istnienia takiej części w EN57.
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
26.12.2011, 12:22
W takim razie był wybitnie niekompetentny. Miłośnikom kolei jest łatwiej - szybciej zauważają, że jedynka jest i lecą na złamanie karku, żeby zająć tam sobie miejsce (np. mi zdarza się tak robić) ;-)
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
26.12.2011, 17:54
Wszystkie pierwsze EN57 miały 1 klasę, tj. od numeru 001 do 600.
mikrobart napisał(a):W takim razie był wybitnie niekompetentny.Niekoniecznie. Zależy kiedy to było. Jeszcze całkiem niedawno w niektórych pociągach osobowych 1 klasa nie była gratis.
26.12.2011, 17:55
Mariusz W. napisał(a):Wszystkie pierwsze EN57 miały 1 klasę, tj. od numeru 001 do 600.Do 130. I to w członie silnikowym
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
26.12.2011, 18:12
↑
EN57-0401 i EN57-0402 nie miały fabrycznie pierwszej klasy? W całym członie silnikowym? Czy tylko w którymś przedziale?
26.12.2011, 18:50
Mariusz W., sądząc po tym:
pitagoras23 napisał(a):że muszę mieć bilet na 1kl. w Regiownioskuję, że to było całkiem niedawno - skoro były już pociągi REGIO a nie osobowe.
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
2 gości |