Liczba postów: 449
Liczba wątków: 7
Dołączył: 10.06.2010
Reputacja:
0
mikrobart napisał(a):Na lokomotywy bez świadectwa sprawności? Raczej wątpię.
Skanseny kolejowe incjatywy lokalne lub miłośnicy kolei byli by pewnie zainteresowani takimi lokomotywkami, oczywiście po symblicznej cenie.
Pozdrawiam kolejowo z Opola!
*ARTUR*
Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
To niech staną do przetargu ;-) Za symboliczną cenę nikt ci tego nie sprzeda.
Liczba postów: 449
Liczba wątków: 7
Dołączył: 10.06.2010
Reputacja:
0
Jesteśmy firmą nie przynoszącą zysku dlatego za symboliczną kwotę.
Liczy się pasja a nie ciągła komercja :-)
Pozdrawiam kolejowo z Opola!
*ARTUR*
Liczba postów: 3 909
Liczba wątków: 159
Dołączył: 01.02.2011
Reputacja:
0
mikrobart napisał(a):Z tym, że PR nie pozbywa się lokomotyw, bo w zamian za nie kupuje elektryki - po prostu oczyszcza park taborowy z tego, co niepotrzebne.
Polski język jest nieprecyzyjny, co miałeś na myśli?
//Nie nadużywaj pytajników.
przem710
Bahnfahren ist unser Business
Liczba postów: 449
Liczba wątków: 7
Dołączył: 10.06.2010
Reputacja:
0
Lutek, Wiem doskonale, dlatego większość naszego taboru pochodzi z przemysłu i prywatnych firm, niektóre eksponaty pochodzą od likwidatorów pewnych firm kolejowych.
Pozdrawiam kolejowo z Opola!
*ARTUR*
Liczba postów: 8 026
Liczba wątków: 365
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
2
Lubuszanin, nie zrozumiałeś mojej wypowiedzi - przeczytaj ją jeszcze raz + to, co napisałem w jej sprostowaniu.
Liczba postów: 926
Liczba wątków: 10
Dołączył: 13.06.2010
Reputacja:
0
"Elektryki" są potrzebne PR. Jednak spółka ta nie kupuje lokomotyw elektrycznych.
...