14.03.2011, 17:41
Na początek wikipedia:
http://pl.wikipedia.org/wiki/EN81
A teraz kilka krótkich pytań :-)
1. Czy jeszcze jakieś województwo zamierza zakupić tego typu składy? (przetarg najpewniej wygrałaby Pesa, więc można przyjąć, że zamiar kupna prowadzący do kupna=EN81)
2. Czy w województwie małopolskim te EZT są użytkowane? Ostatnio, kiedy byłem w Krakowie to na dworcu głównym stał sobie przydługi rząd jelonków, wyglądały na nieco "zastałe"
A na koniec pomysł: czy małopolskie lub świętokrzyskie EN81 nie mogłyby zostać skierowane na interREGIO, na przykład na nieistniejący póki co IR Skarżysko Kam. - Radom - Warszawa Wsch.? Proponuję taką trasę, gdyż to naturalne przedłużenie Regio Ostrowiec <-> Skarżysko. Nie umieszczam tego w wątku z propozycjami, bo to póki co raczej mrzonka .
http://pl.wikipedia.org/wiki/EN81
A teraz kilka krótkich pytań :-)
1. Czy jeszcze jakieś województwo zamierza zakupić tego typu składy? (przetarg najpewniej wygrałaby Pesa, więc można przyjąć, że zamiar kupna prowadzący do kupna=EN81)
2. Czy w województwie małopolskim te EZT są użytkowane? Ostatnio, kiedy byłem w Krakowie to na dworcu głównym stał sobie przydługi rząd jelonków, wyglądały na nieco "zastałe"
A na koniec pomysł: czy małopolskie lub świętokrzyskie EN81 nie mogłyby zostać skierowane na interREGIO, na przykład na nieistniejący póki co IR Skarżysko Kam. - Radom - Warszawa Wsch.? Proponuję taką trasę, gdyż to naturalne przedłużenie Regio Ostrowiec <-> Skarżysko. Nie umieszczam tego w wątku z propozycjami, bo to póki co raczej mrzonka .
Jaro