Liczba postów: 4
Liczba wątków: 0
Dołączył: 15.05.2012
Reputacja:
0
Nagrałem ten składzik jak przejeżdżał przez Kłodzko :
Liczba postów: 8 026
Liczba wątków: 365
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
2
Prezentacja PESA Bydgoszcz:
Liczba postów: 278
Liczba wątków: 23
Dołączył: 27.12.2011
Reputacja:
0
Prezentacja wyszła dobrze.
Jestem zdania, że należałoby zostawić tradycyjną linię czoła pociągu np. SA134, SA136.
Inaczej można byłoby dać czoło z ELFa. Zastosowanie w LINKu nie podoba mi się.
Zobaczymy czy PESA wyciągnęła wnioski z wad dotychczasowych pojazdów. Widzę na dachu miski-zobaczymy czy będą przeciekać.
Liczba postów: 8 026
Liczba wątków: 365
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
2
O gustach się nie dyskutuje, ale zgadzam się z Tobą - czoło LINKa jest toporne, bardzo mi się nie podoba.
Liczba postów: 278
Liczba wątków: 23
Dołączył: 27.12.2011
Reputacja:
0
Większość rozwiązań zarówno budowy wózków, pudła, wyposażenia wnętrza, miejsca pracy maszynisty została wzięta z dobrze znanych pojazdów trakcyjnych SA132, SA133, SA134, SA15, SA136. Kilka rzeczy (sam pulpit) został wzięty z ELFa.
Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
Widać nawet fragment oznaczenia xxx-001. Wnioskuję że jest to SA139-001?