23.09.2012, 20:41
No i bardzo fajnie, że LINKI jeżdżą u naszych sąsiadów. Wbrew pozorom Pesa robi dobre pociągi, ale skoro w Polsce liczy się tylko cena, to żeby wygrać przetarg trzeba używać tańszych i gorszych materiałów.
Pesa Link
|
23.09.2012, 20:41
No i bardzo fajnie, że LINKI jeżdżą u naszych sąsiadów. Wbrew pozorom Pesa robi dobre pociągi, ale skoro w Polsce liczy się tylko cena, to żeby wygrać przetarg trzeba używać tańszych i gorszych materiałów.
16.10.2012, 19:25
Czyżby kolejne linki miały by iść do Czech?
Proszę kogoś kto w miarę dobrze rozumie czeski, o skrótowe przetłumaczenie tego tekstu: http://ekonomika.idnes.cz/do-souteze-na ... oprava_fih
Volenti non fit iniuria
16.10.2012, 19:32
TOMEKKOT, Artykuł nie dotyczy kolejnych Linków dla Czech. Jest tam mowa raczej o przetargu na przewóz osób na linii z Ostrawy do Ołomuńca o który walczy Arriva i Regio Jet.
16.10.2012, 21:19
Ale nieoficjalnie RegioJet dogadał się z Pesą w sprawie zakupu Linków. Nie wiem czy powodzenie tej transakcji zależy od wyniku czeskiego przetargu.
24.10.2012, 17:14
Ten artykuł sporo wyjaśnia:
Cytat:Czeski prywatny przewoźnik kolejowy RegioJet opublikował na swojej stronie wizualizację spalinowego zespołu trakcyjnego Link Pesy w swoich barwach. Bydgoski producent przypomina jednak, że do podpisania umowy jest jeszcze daleko.http://www.rynek-kolejowy.pl/36181/Link ... gioJet.htm
Volenti non fit iniuria
01.11.2012, 17:05
02.11.2012, 20:28
Ladusa, jak już będziesz miał kazję się nim przejechać, to zdaj relację
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2
Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
02.11.2012, 22:02
Myślę, że konstrukcyjnie jest bardzo podobny do SA134 czyli rodziny 218M. Inny wygląd zewnętrzny, ale silniki bardzo podobno, przekładnie, rozmieszczenie silników, klimatyzatorów, przestrzeni niskopodłogowej, wózki-wszystko to samo w SA132, SA133, SA134.
03.11.2012, 00:10
SA134 posiadają silniki MTU PowerPack 6H 1800 R48P / 2x390 kW ( poza Mińskami ), LINK w wersji dwuczłonowej posiada silnik MTU 6H 1800 R84P / 2x 390 kW lub MTU 6H 1800 R85L ( w zależności od klienta ). Silniki mają inną emisję spalin- to podstawowa zauważalna zmiana. Toczny w 134 to 37AN, w LINKu mam info, że to 42ANb ( wg. prospektu dla ĆD ).
Przekładnia w 134 to ZF, w LINKu w zależności od silnika. Dla MTU mamy przekładnię ZF, dla MANowskiego- Voith
PL-PKPIC | Zapraszam - *Baza Wagonów Kolejowych*
03.11.2012, 04:15
W SA133 też jest MAN+Voith. To standardowe konfiguracje. Nowsze SA134 również będą spełniać ostrzejsze normy emisji spalin.
03.11.2012, 20:26
OIDP wszystkie nowe pojazdy z silnikami wyprodukowanymi od stycznia tego roku będą musiały spełniać nowe, ostrzejsze normy emisji spalin. Ale czy to dobre takie do końca, to sam mam wątpliwości.
03.12.2012, 19:19
Cytat:Specjalnie na targi Innotrans Pesa przerobiła spalinowy zespół trakcyjny Link dla woj. zachodniopomorskiego na model pojazdu, jaki dostarczy Oberpfaltzbahn. Teraz pierwszy "prawdziwy" pojazd na rynek niemiecki jest już gotowy.http://www.rynek-kolejowy.pl/37570/_Pra ... stach_.htm Czy widział już ktoś może Linka dla zachodniopomorskiego? W sumie już za 4 dni będzie jego prezentacja.
Volenti non fit iniuria
03.12.2012, 20:35
TOMEKKOT napisał(a):Czy widział już ktoś może Linka dla zachodniopomorskiego? W sumie już za 4 dni będzie jego prezentacja. No to za cztery dni się zobaczy ;-) Ktoś może będzie?
05.12.2012, 18:29
I na żywo:
|
Podobne wątki… | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
Pesa Acatus: rzuty, specyfikacja techniczna | Shinsen8 | 0 | 1 910 |
25.04.2022, 19:23 Ostatni post: Shinsen8 |
|
PESA 630M | kontakt | 0 | 2 591 |
21.10.2018, 15:18 Ostatni post: kontakt |
|
[PESA] Elf 2 | Włos | 6 | 5 924 |
03.05.2017, 18:40 Ostatni post: DamianT |
|
[Pesa] ELF | przem710 | 270 | 104 013 |
06.12.2015, 14:22 Ostatni post: sm31-131 |
|
[PESA] ELF dla BiT City | Lutek | 9 | 6 759 |
14.12.2014, 11:45 Ostatni post: WinD |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
3 gości |