Liczba postów: 122
Liczba wątków: 2
Dołączył: 02.08.2019
Reputacja:
2
Na tę chwilę trudno powiedzieć, bo jednak sporo wagonów potrzebuje.
Liczba postów: 122
Liczba wątków: 2
Dołączył: 02.08.2019
Reputacja:
2
Pierwotnie miał być przez Iławę, ale wiadomo jak teraz jest ogólnie z przepustowością i organizacją w Warszawie, stąd może wyjść z tego jakaś hybryda. WR nie będzie, bo one na EIC szykowane.
Liczba postów: 7
Liczba wątków: 1
Dołączył: 22.04.2021
Reputacja:
0
A wagony COMBO będą? Bo tam ma być podobno usługa gastronomiczna w postaci automatów.
Liczba postów: 122
Liczba wątków: 2
Dołączył: 02.08.2019
Reputacja:
2
Na razie Karkonosze do Warszawy są pewne. Przez Jaworzynę.
Do Szczecina Chełmianin nie dałby rady ze względu na modernizację. Miałby to być drugi pociąg jak Lubuszanin.
Liczba postów: 7
Liczba wątków: 1
Dołączył: 22.04.2021
Reputacja:
0
Czy będzie można liczyć na połączenie z Lublina do Warszawy z WR czy wszystkie tego typu wagony są dla EIC?
Liczba postów: 1
Liczba wątków: 0
Dołączył: 28.05.2021
Reputacja:
0
Witam, mogę prosić o projekt dla Mławy?
Liczba postów: 18
Liczba wątków: 0
Dołączył: 27.08.2015
Reputacja:
0
Czy ktoś może się podzielić przeciekami odnośnie nowego RJ 2021/2022 dla stacji Jelenia Góra oraz Szklarska Poręba Górna? Będę wdzięczny za jakiekolwiek info na ten temat.
Liczba postów: 122
Liczba wątków: 2
Dołączył: 02.08.2019
Reputacja:
2
Kilka połączeń jednak nie ruszy z tego co mi mówili teraz. Powodem koronawirus. Chyba jednak rewolucji nie będzie, a szkoda, bo ludzie by jeździli. Nie można niczego być pewnym.