Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Remont Dworca Wschodniego w Warszawie na Euro - zapomnij
#1
Dworzec Wschodni bez nowych peronów na Euro 2012

Niemal do zera zmalały za to szanse na to, że przed Euro 2012 zmieni się wygląd zdewastowanych peronów i tuneli dla pieszych na Dworcu Wschodnim – pisze „Gazeta Wyborcza”.
Źródło: Rynek Kolejowy

Link do artykułu: http://www.rynek-kolejowy.pl/22786/Dwor ... o_2012.htm
Odpowiedz

#2
Wytłumaczenie - perony mają aż 400 metrów. To mnie zabiło...
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
Odpowiedz

#3
Wiêc nie zrobimy ¿adnego dworca ani linii, ani w ogóle niczego, peron za d³ugi, tory za krótkie a woda zbyt mokra.
Odpowiedz

#4
Czas potrzebny na decyzje jest wprost proporcjonalny do długości peronu... aż strach pomyśleć co to będzie gdy zajdzie potrzeba remontu peronu 2 w Częstochowie...
Odpowiedz

#5
Trzeba rozpocząć rozważania - ile trwa remont metra bieżącego peronu. Rozumiem, że jeśli perony miałby po 350 metrów, to zdążylibyśmy bez problemu :-|
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
Odpowiedz

#6
Nie wiem jak przez rok nie można wymienić całego peronu. Najwyraźniej są to prace tak skomplikowane że wymagają bzdurnych analiz, kosztorysów, wyliczeń i pieniędzy. Jak nie wiadomo o co chudzi to chodzi o pieniądze. Wstyd będzie na EURO i tyle.
Odpowiedz

#7
mikrobart napisał(a):Wytłumaczenie - perony mają aż 400 metrów. To mnie zabiło...

Dobrze, że w Częstochowie był remont 15 lat temu, bo teraz to ja nie wiem... przecież perony mają nawet ponad 500 metrów Smile
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Odpowiedz

#8
Mam nadzieję, że na EURO perony Wschodniego będą przynajmniej "ogarnięte".
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
Odpowiedz

#9
Wstyd na EURO.
A wstyd będzie jeszcze większy(40% przyjedzie koleją, a może nawet 50%) i tłoki będą. Może wyciągną eseny przynajmniej. Ale to nie na temat.
http://www.vagonweb.cz/razeni/index.php?rok=2014 Zestawienia składów, m. in. w Polsce. Potwierdzam zgodność z rzeczywistością
Odpowiedz

#10
A co to za przepraszam argument, że 400m mają? Niech mają nawet i te 200, to jest kwestia położenia paru dodatkowych płyt betonowych, wstawienie kanałów deszczowych i zasypanie gruntem, który może być z odzysku jeszcze i niech nie mówi, że tez dodatkowe dołożenie tych podkładów PS-94, czy PS-93 (mniejsza o to), wymiana tłucznia i postawienie szyn jest takim turbo problemem. Przy takich nowoczesnych maszynach które PLK posiada, to parę dodatkowych metrów nie jest żadnym problemem. Błędem jest to, że się zabrali do tego w tym roku a nie 2 lata wstecz. Kiedy nam Euro przydzielili w 2007/2008? Przetarg jeszcze nie podpisany, no czyste jaja.
Byłem przekonany, że Wschodnią ogarną na bank, ale się wszyscy przeliczyliśmy.

Mało tego, w Gdańsku też stacji Śródmieście nie wybudują. Linia 009 nie będzie skończona na czas, fragmenty będą jeszcze na starej nawierzchni itd można wymieniać
After student session. Na kolejowe sprawy już czas
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Ruszy przebudowa dworca w Tczewie za 11 mln zł norbis97 0 2 493 17.01.2019, 17:34
Ostatni post: norbis97
  Remont Bieżanowa PeKaP 1 3 807 21.06.2018, 22:54
Ostatni post: 4est
  Remont dworca w Gliwicach Cinek 15 10 042 22.07.2016, 13:59
Ostatni post: pasqudek
  Bydgoszcz: Będzie remont czy nie? kazio 10 6 796 16.06.2016, 17:31
Ostatni post: ET40
  [Toruń] Remont dworca maria 7 5 897 17.12.2015, 09:16
Ostatni post: WinD

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
5 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.