24.03.2011, 02:35
Szukam, szukam, googluje, ale nic ciekawego nie mogê odnale¼æ. Otó¿ pytanie jest czy kto¶ m±dry zna WSZYSTKIE kody ofert oraz kody zni¿ek, które mo¿emy spotkaæ na naszych biletach?
Kody ofert na biletach
|
24.03.2011, 02:35
Szukam, szukam, googluje, ale nic ciekawego nie mogê odnale¼æ. Otó¿ pytanie jest czy kto¶ m±dry zna WSZYSTKIE kody ofert oraz kody zni¿ek, które mo¿emy spotkaæ na naszych biletach?
24.03.2011, 08:48
Nie wiem czy wszystkie, ale bardzo dużo jest tutaj (i nadal są aktualizowane):
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedyst ... ocy/Kurs90
Bahnfahren ist unser Business
24.03.2011, 10:40
O co chodzi z tymi kodami?
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2
Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
24.03.2011, 15:15
Z którymi? Kody ofert - chcesz sprzedać np. bilet w promocji Połączenie w dobrej cenie - wpisujesz wtedy w polu oferta: 506.
Warto umieścić spis kodów ofert w Encyklopedii.
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
24.03.2011, 18:48
DamianT, zobacz sobie jakiś bilet, zawsze jest wydrukowany kod oferty oraz ew. kod zniżki.
Czasami kasjerka nie wie jak wydać Ci bilet który chcesz, i wtedy znajomość kodu (lub posiadanie takiego biletu z poprzedniej podrózy) może być bardzo pomocna.
Bahnfahren ist unser Business
25.03.2011, 00:55
Nie widzê w tych tabelkach czego¶ co siê nazywa "Wspólny przejazd" czyli jednego biletu na poci±gi dwóch przewo¼ników. 901 nie pasuje bo to dotyczy poci±gów ró¿nej kategorii, ale jednego przewo¼nika. Jest tylko numer dla oznaczenia przewo¼nika w takim przypadku i jest to 12. Mo¿e kto¶ ma taki bilet i sprawdzi³by jaki jest na nim numerek oferty?
25.03.2011, 07:21
Oferta 2, komunikacja 12.
//edit by Obleśny Szczur. Pisownia.
25.03.2011, 10:18
psim, No ok, mam taki bilet przed oczami: Normalny na Regio Częstochowa - Blachownia (4,20zł) i żadnego kodu nie widzę.
tzn mam dwa numery na nim: HB008218060 I 0231#062653701/022 Oczywiście na turystycznym na 35zł mam jeszcze kod 47. Czyli co? Na normalnych biletach nie ma czegoś takiego?
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2
Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
25.03.2011, 10:55
DamianT, powinno być (najczęściej w prawym górnym rogu): OF: 1
Na biletach z Kurs90 (szerokie, z granatową trumienką PKP) faktycznie chyba nie ma kodu oferty, ale na wydrukach z rPOS, terminali przenośnych, biletomatów, i na biletach "kwadratowych" dla ruchu lokalnego (jak to się nazywa? H-3147? ;-) ) - numer oferty jest drukowany. Zgodnie z tym co napisał Semaforek18, bilet na "wspólny przejazd" wystawia się dość nietypowo (podanie w miejscu kodu przewoźnika magicznego numerka, który przełącza system w inny tryb - gdzie ponownie podajemy już prawdziwe kody przewoźników, dla wszystkich odcinków). I stąd pewnie odwieczne z tym problemy. Kiedyś (chyba na ICforum) widziałem opis całej procedury. Muszę kiedyś tak spróbować: - Dzień dobry, poproszę bilet oferta 2 komunikacja 12, Intercity TLK do Krakowa, Przewozy Regionalne interREGIO do Rzeszowa. :-D W sumie smutne że ja, laik który w życiu nie dotykał terminala biletowego, orientuję się jak taka procedura wygląda, a 95% kasjerek zajmujących się tym zawodowo (ponoć po 12 godzin na dobę) - robi wielkie oczy. Pytanie: czy "wspólny przejazd" pozwala korzystać z ofert handlowych poszczególnych przewoźników, np. 401?
Bahnfahren ist unser Business
25.03.2011, 14:45
Po 12 godz na dużej stacji pewnie byśmy nie wiedzieli jak się nazywamy.
A na marginesie taki egzamin z Kurs 90 byłby ciekawy. //edit by Obleśny Szczur Pisownia, nie stosuj dziwnych skrótów.
25.03.2011, 15:16
DamianT napisał(a):0231#062653701/022 Ten zapis oznacza. 231 bilet wydany przez kasjerkę 701 numer kasy 022 numer IKAS (indywidualny klucz kasjerski - czyli można powiedzieć "numer pracownika") H-3147 fachowo nazywa się "URAN" wydawany jest z terminali fiskalnych TT/F oraz rPOS i rrPOS Na K`90 jest też numer oferty... (ale nie mogę sobie przypomnieć dokładnie w którym msc. na 'jednorazowych' a na okresowych jest tak jak by "na środku" Jeśli chodzi o ofertę 1 lub 2 komunikację 12 (to nie ma oferty uwidocznionej na bilecie) oferta łączy się wyłącznie z ofertą 901 dla przewoźnika 3,czyli PR :-) :-) :-) i chyba wszystko stało się jasne :-P
25.03.2011, 15:51
Semaforek18 napisał(a):oferta ³±czy siê wy³±cznie z ofert± 901 dla przewo¼nika 3,czyli PRTo zdzierstwo jakie¶. Dlaczego nie mogê kupiæ ³±czonego na TLK, a potem na R z Regiokart±? Mam kilka biletów jednorazowych z Kursu'90 i nie ma na nich kodu oferty, jest za to napisana jej nazwa s³ownie np. WYCIECZKOWY POWROTNY albo PRZEJAZD TAM, a pod spodem POC O albo POC P. S± za to kody zni¿ek wraz ze skrótami np. 71 DS-J.
25.03.2011, 17:18
A czy to jakaś nowość... do dzisiaj "niedasię" wydać np. biletu wspólnego jak i "wspólnego przejazdu" ze zn. studencką, dla osób niewidomych 1gr. i ciągle o tym mówię... a wy na forum tylko mówicie o niekompetencji kasjerek i konduktorów.... osobiście uważam że za to odpowiedzialność powinni wziąć serwisanci systemów... Ale jakoś im nikt nic nie robi... i tak jest zawsze...
p.s. co do IKAS, dla osób co interesują się informatyką jest to inaczej "identyfikator zewnętrzny"
25.03.2011, 18:31
W wykazie ulg brakuje ulgi DN/OP 78 z 78 % zniżką.
25.03.2011, 18:48
Semaforek18, widzę że jesteś znakomitą kopalnią wiedzy o systemie biletowym. Dzięki za informacje!
Obleśny Szczur napisał(a):To zdzierstwo jakieś. Dlaczego nie mogę kupić łączonego na TLK, a potem na R z Regiokartą?Prawdopodobnie dlatego że jak powstawała oferta, to nie było RK, a później już nikomu nie zależało by to doprogramować. Semaforek18 napisał(a):A czy to jakaś nowość... do dzisiaj "niedasię" wydać np. biletu wspólnego jak i "wspólnego przejazdu" ze zn. studencką, dla osób niewidomych 1gr. i ciągle o tym mówię... a wy na forum tylko mówicie o niekompetencji kasjerek i konduktorów.... O wypraszam sobie, ja ze 2 tygodnie temu napisałem w sprawie ograniczeń ulg ustawowych dla "Wspólnego przejazdu" do UTK, i nawet mi odpowiedzieli że się tą sprawą zajmą i dadzą znać. Wiem że kopia mojego listu trafiła do nowego wiceprezesa. ;-) Myślę że skoro mamy na forum eksperta to możemy wspólnie spróbować wymęczyć jakieś odgórnie wymuszone poprawki w systemie. Zobaczymy czy UTK w nowym składzie do czegoś się nadaje. Semaforek18 napisał(a):osobiście uważam że za to odpowiedzialność powinni wziąć serwisanci systemów... Ale jakoś im nikt nic nie robi... i tak jest zawsze... Serwisanci nic nie zrobią jak nie dostaną konkretnych zleceń "z góry". Myśl o nich tak jak myślisz o kasjerkach. kris123, tam jest jakiś bałagan, są dwie tabelki z ulgami...
Bahnfahren ist unser Business
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
2 gości |