29.05.2013, 20:49
Ja bym tego nie nazwał ŚZPR 2.0 tylko co najwyżej 0.5. Tak miernej oferty nawet PRy za czasów swojego panowania nie miały. To co się dzieje to obecnie nic innego niż wygaszanie popytu poprzez działania UMWŚ, który obecnie daje wolną rękę KŚ jedynie w kwestii wychodzenia pracowników do WC, a pozwolę sobie snuć domysły, że u marszałka za kolej odpowiada podobnie jak w zespole mającym opracować budowę elektrowni jądrowej w Polsce jakiś model, fryzjer czy stolarz. Przecież miało być tak pięknie: nowoczesne pociągi, reaktywacja upadających linii. Niestety zabrały się za to osoby niekompetentne i to nie tylko w KŚ no i mamy skutki, niestety opłakane.
Długi KŚ są na poziomie majątku spółki. Niestety wszyscy dzielnie na to pracowali, UMWŚ, zarząd, pracownicy, którzy olewali swoją pracę, nie kontrolując biletów (nie celuję w tych "dobrych", ale w tych prezentujących "mamtogdzieśyzm" - chodzą słuchy, że tych z ŚZPR :-P). Teraz może będzie lepiej i plan naprawczy może zacznie działać (albo w grudni przywitamy PRy), ale co z tego skoro teraz ludzie polubią KZK GOP?
http://www.rynek-kolejowy.pl/45486/Bieg ... u_trwa.htm
Hitem ostatniego tygodnia jest wypowiedź pana Biegi, czyli konstruktora grudniowego rozkładu KŚ. Może trochę obronię to co zrobił ten pan pod koniec zeszłego roku, ale chciałbym powiedzieć, że rozkład ten było układany po EZT/SZT a nie jak się w KŚ nagle okazało, że mamy mnóstwo wagonów i lokomotyw, a na stacjach końcowych mamy 5 minut luzu. Troszeczkę nie fair, kogoś tu chyba oszukano i zwalono na niego winę. "Poprawa ekonomiki przewozów jest możliwa tylko poprzez zwiększanie pracy eksploatacyjnej". Niestety chyba na Śląsku nie wszyscy o tym wiedzą. Do tego 63-proc. rezerwa taborowa, nadmiar pracowników, który jeszcze bardziej uderzy KŚ po czerwcowej korekcie. A w roku 2014 adieu KŚ!
Dzisiaj na KS 99813 padł SA138, który większość czasu stoi na grupie, a jak wyjedzie to się psuje ;-) NeoSA109? ;-) Oto nasza nowa jakość. Dodatkowo po raz kolejny mamy zapewnienia, że Herosy i VT wyjadą do końca czerwca. Śmiech na sali. Dwie najbardziej absurdalne umowy na tabor ciągle tego taboru nam nie dały.
Ach, zapomniałbym. Wkrótce przywitamy na śląskich torach kolejne kibelki!
http://kolejeslaskie.com/upload/1369848786notice_12.pdf
Długi KŚ są na poziomie majątku spółki. Niestety wszyscy dzielnie na to pracowali, UMWŚ, zarząd, pracownicy, którzy olewali swoją pracę, nie kontrolując biletów (nie celuję w tych "dobrych", ale w tych prezentujących "mamtogdzieśyzm" - chodzą słuchy, że tych z ŚZPR :-P). Teraz może będzie lepiej i plan naprawczy może zacznie działać (albo w grudni przywitamy PRy), ale co z tego skoro teraz ludzie polubią KZK GOP?
http://www.rynek-kolejowy.pl/45486/Bieg ... u_trwa.htm
Hitem ostatniego tygodnia jest wypowiedź pana Biegi, czyli konstruktora grudniowego rozkładu KŚ. Może trochę obronię to co zrobił ten pan pod koniec zeszłego roku, ale chciałbym powiedzieć, że rozkład ten było układany po EZT/SZT a nie jak się w KŚ nagle okazało, że mamy mnóstwo wagonów i lokomotyw, a na stacjach końcowych mamy 5 minut luzu. Troszeczkę nie fair, kogoś tu chyba oszukano i zwalono na niego winę. "Poprawa ekonomiki przewozów jest możliwa tylko poprzez zwiększanie pracy eksploatacyjnej". Niestety chyba na Śląsku nie wszyscy o tym wiedzą. Do tego 63-proc. rezerwa taborowa, nadmiar pracowników, który jeszcze bardziej uderzy KŚ po czerwcowej korekcie. A w roku 2014 adieu KŚ!
Dzisiaj na KS 99813 padł SA138, który większość czasu stoi na grupie, a jak wyjedzie to się psuje ;-) NeoSA109? ;-) Oto nasza nowa jakość. Dodatkowo po raz kolejny mamy zapewnienia, że Herosy i VT wyjadą do końca czerwca. Śmiech na sali. Dwie najbardziej absurdalne umowy na tabor ciągle tego taboru nam nie dały.
Ach, zapomniałbym. Wkrótce przywitamy na śląskich torach kolejne kibelki!
http://kolejeslaskie.com/upload/1369848786notice_12.pdf