27.08.2023, 20:24
Witam wszystkich i dziękuję za przyjęcie do grupy.
Bardzo chciałbym spróbować się dostać na szkolenie na licencję maszynisty do PKP Intercity lub innych spółek, ale niestety nic nie jest teraz organizowane do końca roku.(Chodzi mi o te szkolenia gdzie podpisuje się z nimi lojalkę na 3 lata).
W związku z tym aby nie tracić czasu, aplikowałem do PKP IC oraz PLK na różne stanowiska.
W odpowiedzi, otrzymałem propozycje pracy z PKP Intercity na stanowisko nastawniczego oraz z PKP PLK na stanowisko mechanik -pomocnik maszynisty maszyn torowych.
Muszę się szybko decydować, bo chcą mnie wysłać na badania i na kurs od września i muszą wszystko zaklepać.
Czy możecie mi podpowiedzieć co wybrać?
I na co zwrócić uwagę itd.?
Chodzi mi o specyfikę pracy, zarobki, która opcja jest według was lepsza.?
A może lepiej dać sobie z tymi stanowiskami spokój?
Jest jeszcze inna opcja zrobienia licencji prywatnie, tylko, że jest to opcja najdroższa.
Bardzo proszę o pomoc.
Pozdrawiam serdecznie.
Bardzo chciałbym spróbować się dostać na szkolenie na licencję maszynisty do PKP Intercity lub innych spółek, ale niestety nic nie jest teraz organizowane do końca roku.(Chodzi mi o te szkolenia gdzie podpisuje się z nimi lojalkę na 3 lata).
W związku z tym aby nie tracić czasu, aplikowałem do PKP IC oraz PLK na różne stanowiska.
W odpowiedzi, otrzymałem propozycje pracy z PKP Intercity na stanowisko nastawniczego oraz z PKP PLK na stanowisko mechanik -pomocnik maszynisty maszyn torowych.
Muszę się szybko decydować, bo chcą mnie wysłać na badania i na kurs od września i muszą wszystko zaklepać.
Czy możecie mi podpowiedzieć co wybrać?
I na co zwrócić uwagę itd.?
Chodzi mi o specyfikę pracy, zarobki, która opcja jest według was lepsza.?
A może lepiej dać sobie z tymi stanowiskami spokój?
Jest jeszcze inna opcja zrobienia licencji prywatnie, tylko, że jest to opcja najdroższa.
Bardzo proszę o pomoc.
Pozdrawiam serdecznie.