Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
EU07A - asynchroniczna siódemka
Tradycyjnie już gdy coś ciekawego dzieje się we Wrocławiu to jestem w pracy lub mam jakieś inne, ważne sprawy.

PS. Tu: http://rail.phototrans.eu/images/photos ... /89673.jpg widać dobrze modernizację E59 (wymiana wiaduktów nad ulicą Grabiszyńską).
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
Odpowiedz

Koledzy, gdzie można spotkać obecnie (schyłek lata/jesień 2014) EU07A-001, -002 i -003? Które pociągi najczęściej obecnie prowadzą?
Odpowiedz

Najczęściej EU07A można spotkać na EIC "Fredro". Wink
Odpowiedz

TLK Śnieżka na obiegu Wrocław Główny-Jelenia Góra i na odwrót.
Odpowiedz

yahya napisał(a):Koledzy, gdzie można spotkać obecnie (schyłek lata/jesień 2014) EU07A-001, -002 i -003? Które pociągi najczęściej obecnie prowadzą?

Jak jechałem EIC Fredro do Poznania, to wagony ciągnęła EU07A-003.
Odpowiedz

Fredro oraz Śnieżka
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
Odpowiedz

Dziękuję Panowie za odpowiedzi. Zapoluję na Fredrę chyba, że trafi mi się np. EPoka.
Odpowiedz

Panowie, była mowa na forum o różnych awariach EU07A np. na trasie. Co konkretnie w nich odmawiało posłuszeństwa?
Odpowiedz

Szczegółów nie znam, lecz z tego co wiem większość problemów powodowała elektronika.
Odpowiedz

przem710 napisał(a):Szczegółów nie znam, lecz z tego co wiem większość problemów powodowała elektronika.

Wg broszurki ZNTK Oleśnica na tej stronie:

http://zntkolesnica.com.pl/zntk/o-firmi ... eu07a.html

"elektronika" w EP07A to przede wszystkim mikroprocesorowy rozproszony system sterowania i diagnostyki, pod którym jest logo IPS Tabor. Czy ktoś może potwierdzić, że to właśnie ta część EP07A płatała figle?
Odpowiedz

yahya napisał(a):"elektronika" w EP07A to przede wszystkim mikroprocesorowy rozproszony system sterowania i diagnostyki, pod którym jest logo IPS Tabor. Czy ktoś może potwierdzić, że to właśnie ta część EP07A płatała figle?

Jest tam też Medcom i Enika. Na zdjęciu z folderu układ antypoślizgowy jest wyłączony (kod-66) Smile
Odpowiedz

Czy Kolega sugeruje, że wyposażenie prod. Medcom i Enika też mogło być źródłem problemów?
Odpowiedz

yahya napisał(a):Czy Kolega sugeruje, że wyposażenie prod. Medcom i Enika też mogło być źródłem problemów?

Elektronika każdego producenta może być źródłem problemów. Parę dni temu "psikusa" zrobił mi Hasler (w sumie nic poważnego). Ok. miesiąc temu zepsuła mi się elektronika w Siemens EU45. Ciągle wyłączał się i po chwili samoczynnie "powracał do życia" napęd jednego wózka i chwilami lokomotywa ciągnęła cały skład na dwóch silnikach. Ponad 1000 ton na haku vmax 90 km/h i mijanka z EP09 na EIC = "wyrzut" WS-a na podstacji podczas obserwacji zjawiska oscylacji (o okresie pojedynczych sekund) napędu Smile
Pzdr.
Odpowiedz

A jak się usuwa "w locie" takie usterki, jak wspomniana na EU45? Rebootowaniem komputera pokładowego? Wink
Odpowiedz

yahya napisał(a):A jak się usuwa "w locie" takie usterki, jak wspomniana na EU45? Rebootowaniem komputera pokładowego? Wink

Wymianą przetwornika prądu typu LEM Wink Komputer pracował poprawnie, a usterkę odpisywali koledzy z Czech i kilka dni tak jeździli. Nawet nic nie trzeba było potwierdzać na panelu sterowniczym. Na chwilę pokazywały się żółte komunikaty i znikały. Tylko sobie patrzyłem, a lokomotywa sobie raz ciągła na cztery, a raz na dwa silniki i tak w koło (tylko prąd pobierany z sieci "szalał" o 100% w górę i 50% w dół...)
Pzdr.
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  EU07A-494 i EU07A-533 michasio115 0 3 319 25.08.2013, 19:44
Ostatni post: michasio115

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
5 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.