Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wadowice - co ze stacją?
#31
Witam Drodzy Panowie odbiegacie od tematu forum dotyczy Wadowice - co ze stacją?
Busy jak widzimy mają się bardzo dobrze pękają w szwach szukajmy tu przyczyny jaką jest upadająca linie 117 Bielsko -Wadowice.
Odpowiedz

#32
Przyczyna :?: Proszę bardzo - tabor niedostosowany do potoków pasażerskich, niska szlakowa od Wadowic do Bielska i kiepski rozkład. A busy :?: Niech jeżdżą, nie mam nic przeciw ale zgodnie z Kodeksem drogowym, bez zaniżania wagi, przebijania tachografów, "podbijania" fikcyjnych przeglądów, zabierając tylko tyle ile mają siedzeń i z ograniczeniem prędkości do 60 km/h tak jak autobusy (i 30 km/h w terenie zabudowanym, jak ma być teraz) ]->
Odpowiedz

#33
Drogi Panie Virakocha zgadzam się z Tobą ale jak to mówią kto kombinuje ten żyje i jak wspomniałem konkurencja kolei regionalnych przynosi spore dochody i to bez dotacji UM
Odpowiedz

#34
Cytat:kto kombinuje ten żyje

No proszę namawiamy do łamania prawa. ]->

Cytat:konkurencja kolei regionalnych przynosi spore dochody i to bez dotacji UM

Wskaż mi jakąkolwiek kolej regionalną uruchamiającą pociągi lokalne bez dotacji lokalnych samorządów/landów/etc ]->

Cytat:wspomniałem

Teraz już wiem, że mam do czynienia z Aronem busowym baronem z Parczewa a nie żadną Anną :-)
Odpowiedz

#35
Virakocha, zgodnie z twoją genezą problemu, rozwiązania wydają się być następujące:
remont odcinka Bielsko - Wadowice
zakup krótkich składów nadające się w górzysty teren (np. 2-członowe Elfy)
stworzyć rozkład propasażerski :-D
I ja jestem jak najbardziej za....byleby tylko wyeliminować aronobusy
Fotoblog
Podróże z Aparatem
Rok 2012 -(narazie)20309 km
Rok 2011 - 33287 km
Rok 2010 - 45064 km
Rok 2009 - 26606 km
Odpowiedz

#36
Cytat:remont odcinka Bielsko - Wadowice
Likwidacja punktowych ograniczeń prędkości i zwolnień w stacjach, wymiana najbardziej zużytych odcinków toru

Cytat:zakup krótkich składów nadające się w górzysty teren (np. 2-członowe Elfy)
stworzyć rozkład propasażerski

Może być nawet leasing (elastyczność w wyborze). No i oczywiście rozkład dostosowany do potrzeb klientów.
Odpowiedz

#37
Drodzy koledzy zostawcie tory nie taniej będzie uruchomić komunikacje autobusową PKP na krótkich odcinkach jak to ma miejsce np Sucha -Żywiec . Podobno koszt jednego szynobusa to cena czterech nowych komfortowych autobusów. Oszczędność tez wiąże się z obsadą przejazdów plus konserwacja.
Odpowiedz

#38
Virakocha napisał(a):(i 30 km/h w terenie zabudowanym, jak ma być teraz) ]
Że co?! :-O

Cytat:Drodzy koledzy zostawcie tory nie taniej będzie uruchomić komunikacje autobusową PKP
Dawać coś takiego dowożącego na stację z miejscowości, gdzie nie ma torów!

Cytat:Podobno koszt jednego szynobusa to cena czterech nowych komfortowych autobusów
Komfort to pojęcie względne. Poza tym autobus liczony jest na 8-12 lat a pojazd szynowy na 20-30. Czujecie tę różnicę? Poza tym ropa idzie w górę, alternatywnych paliw nie widać, więc oszczędność w łeb bierze.
Cytat:Oszczędność tez wiąże się z obsadą przejazdów plus konserwacja.
SSP można dać... Konserwacje i tak trzeba robić, bo linia kolejowa może być istotna z punktu widzenia objazdów linii istniejących.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz

#39
anna50 napisał(a):Drodzy koledzy zostawcie tory nie taniej będzie uruchomić komunikacje autobusową PKP na krótkich odcinkach jak to ma miejsce np Sucha -Żywiec

Linia Sucha - Żywiec została zarżnięta w największym stopniu poprzez ZKA, więc to nie jest zbyt trafiony przykład.
Fotoblog
Podróże z Aparatem
Rok 2012 -(narazie)20309 km
Rok 2011 - 33287 km
Rok 2010 - 45064 km
Rok 2009 - 26606 km
Odpowiedz

#40
Witam po co te nasze komentarze i tak to bliski koniec Spółki Przewozy Regionalne,takim skromnym rozkładem jaki jest obecnie nie można zyskać podróżnego.
Na trasie Wadowice -Bielsko czyli linia 117 jest bardzo dobrze zorganizowana komunikacja i każda złotówka dotacji jest zbędna.
Odpowiedz

#41
anna50 napisał(a):Witam po co te nasze komentarze i tak to bliski koniec Spółki Przewozy Regionalne,takim skromnym rozkładem jaki jest obecnie nie można zyskać podróżnego.
Na trasie Wadowice -Bielsko czyli linia 117 jest bardzo dobrze zorganizowana komunikacja i każda złotówka dotacji jest zbędna.

ŚMIECHU WARTE koleją szybciej
Pijany dróżnik tragedia
Odpowiedz

#42
I tak trzymać, w końcu linia ożyje. Jak pociągi będą jeździć szybciej, to i pasażerów przybędzie, bo nie dość że będzie szybko, to wygodnie i przede wszystkim bezpiecznie.
Odpowiedz

#43
anna50, proszę Cię schowaj się już człowieku. Idź stąd i nie wracaj bo psujesz krew normalnym, zdrowo myślącym ludziom. I nie szerz swoich teorii bo nie wiadomo czy śmiać się czy płakać, gdy przekonujesz ludzi o wyższości busów nad pociągami na forum kolejowym.
Możesz tymi wywodami karmić mieszkańców Parczewa.
Tyle z mojej strony.

Najmocniej przepraszam za OT!
Odpowiedz

#44
Katarzyna, najlepiej jest nie reagować Wink W końcu sam zrozumie, że nie ma co pisać Smile

Jak to mówią, nie karmić trolla Wink
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Odpowiedz

#45
Jak na linii wadowickiej ma być dobrze, skoro MZPR i UMWM można powiedzieć że zabijają kurę znoszącą złote jaja. W niedzielę wracałem z Bielska Białej do Krakowa "studenckim" Regio 43240 i wpadłem w szok. Już na starcie w Bielsku frekwencja w tym pociągu wynosiła grubo ponad 50%, a od Wadowic wahała się w granicach 100%. Niemal wszystkie miejsca siedzące pozajmowane, plus wiele osób stojących w przedsionkach. Najciekawsze jest to że studentów było tam jak na lekarstwo, a znaczna większość osób to ludzie z plecakami wracający do Krakowa z weekendowego wypoczynku w Beskidach. Niestety, ale w okresie wakacji tym pociągiem nie pojedziemy, gdyż zostaje zawieszony. W zamian za to jeździ durny "papa-kibel" w beznadziejnych godzinach, nie skomunikowany w Wadowicach z niczym do Bielska, przez co wożący świeży tlen z Krakowa do Wadowic i nazad. Przecież śmiało w wakacyjne weekendy mógłby kursować pociąg do Bielska wyjeżdżający z Krakowa w godzinach Regio 5523 Kraków - Zakopane, który jeździ w "D" i wracający tak jak dotychczas "studenciak". Dodatkowym atutem jest to że "studenciak" jest w Bielsku dobrze skomunikowany z pociągiem ze Zwardonia, przez co osoby wypoczywające na Żywiecczyźnie także z takiego połączenia by mogły korzystać.
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Ciekawostka: sztuczna stacja Nowy Mur Mariusz W. 0 1 747 16.10.2021, 01:20
Ostatni post: Mariusz W.
  Linia kolejowa nr 369 - stacja Manieczki. toooomelo 0 2 481 16.04.2021, 11:49
Ostatni post: toooomelo
  Sandomierski węzeł kolejowy i stacja OLENDRY mirmur2 0 2 852 18.06.2020, 08:57
Ostatni post: mirmur2
  wsch. Polski: mała stara stacja/dworzec [wieś, środek pola etc.] miki 0 3 251 20.06.2019, 15:04
Ostatni post: miki
Exclamation Stacja Siedlce mksiedlce 8 5 927 19.02.2017, 10:18
Ostatni post: przewoz

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
3 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.